Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Søgning i indscannede bilag

0
Hej

Jeg har en masse scannede bilag under "ubehandlede". Et simpelt søgefelt, der søger på note-teksten, ville hjælpe enormt. Sekundært, for hvert bilag, dato for indscanning  i oversigten.
Desuden kunne et optional felt til beløb også lette søgning, og kunne så medtages så det ikke skal indtastes igen når man vælger bilaget, og der er indtastet beløb.
Tak,
Thomas
lukket
i Forslag » Bilagshåndtering af (150 points)
opdateret af

1 Svar

 
Bedste svar

Hej Thomas :)

I forhold til en søgefunktion, så kan jeg godt se ideen. Vores indscanningsmodul er dog i gang med en større ændring. Via vores nye modul, Smart Inbox, så er der også kommet en ny inbox oppe til højre. Dette er ret nyt og med så mange nye ting, så skal det lige tilpasses efter det er kommet ud. Her er søgefunktion ikke noget vi vil kigge på i første omgang, da vi har mange forslag på listen.

Du kan dog ctrl. + f - funktionen, hvor du søger efter generel tekst i det vindue du har åbent. Den bruger jeg selv, hvis jeg skal finde ting, hvor der ikke er en søgefunktion.

Dato for indscanning er også med i den nye udgave, så dette kan du se, hvis du går op og kigger. Du finder inbox'en lige ved siden af søgefunktionen oppe i højre hjørne :)

Sig endelig til, hvis du har spørgsmål til noget af det.


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
valgt som bedste svar af