Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kryptovaluta

+2

Hej

Kryptovaluta vinder mere og mere udbredelse og jeg har derfor kunder der efterspørger muligheden for at kunne fakturere mv. i f.eks. bitcoin og ethereum

Kan I enten tilføje disse valutaer til e-conomic, eller, gøre det muligt for os selv at oprette de valutaer vi har brug for i systemet?

 

Indlæg med lignende efterspørgsel:

23091

 

i Forslag » Andet af (140 points)
Der er flere der efterspørger det: http://forum.e-conomic.dk/23091

1 Svar

Hej og tak for dit forslag :)

Jeg vil give dig ret i, at bitcon og ethereum er noget, som vi ser større udbredelse på. Jeg vil dog ikke vurdere vi er nået et punkt, hvor efterspørgsel blandt vores brugere er stor nok til, at det ville blive prioriteret i vores udviklingsplan. Jeg vil ikke afvise, at vi vil genoverveje dette, hvis der kommer en stigende efterspørgsel, men som tingene er nu, så er det ikke noget vi har hørt om før og på den baggrund vil jeg afvise din forespørgsel, så vi kan lægge vores ressourcer på andre områder, hvor vi vil gavne en større mængde af kunder.

Jeg er dog helt med på, at dette i fremtiden kan blive en mere almindelig måde at handle på, men for nu vil jeg ikke gå videre med det. Du skal dog have tak for at gøre os opmærksomme på, at dette er noget, som bliver mere udbredt blandt vores brugere, så vi kan se, at dette er noget vi skal være opmærksomme på :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Det er næsten fem år siden, at dette svar blev skrevet, og i mellemtiden er brugen af kryptovaluta blevet langt mere udbredt på globalt plan. I lyset af dette vil jeg foreslå, at I genovervejer jeres beslutning.

Hej og tak for at følge op på indlægget. 

Du har ret i, at krypto stadig er noget, der bliver omtalt mere og mere, men for vores brugerflade er vi stadig på et niveau, hvor andre forbedringer af applikationen vil komme før implementering af krypto. Hvis krypto bliver en mere anvendt i den danske handel, så er det noget vi vil overveje i fremtiden og jeg vil holde øje med, hvor udbredt det bliver, men for at forventningsafstemme med dig nu og her, så er det ikke noget kommer til at arbejde med i den nærmeste fremtid. 

Rigtig god dag smiley