Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Leverandørvarenumre

0
Vi har en leverandør, der ofte ændrer sine varenumre. Vi bibeholder vores egne/oprindelige varenumre ad hensyn til vores kunder samt vores egne prislister, interne dokumenter mv. Vi har ca. 3.000 leverandørvarenumre vi skal have indlæst i excel. Kan det laves således, at man kan indlæse leverandørvarenumre såfremt man har dem i excel og man har koblingen til varenummer og kreditornummer?
i Forslag » Lagerstyring af (690 points)

1 Svar

Hej Pernille :)

Jeg indrømmer, at det er svært at arbejde med vareleverandørnumre når først de skal lægges ind i programmet.

Vi har ført snakket om, hvordan dette skulle klares, men det er efterhånden lidt siden og derfor tænker jeg, at problemstillingen kunne tages op igen.

Vi har haft et lignende forslag, hvor der blev forslået at oprette dem 'on the fly'. Du kan læse mere omkring der her. Som jeg læser din udfordring, så tror jeg ikke denne løsning vil hjælpe dig, men kan jeg lokke dig til at bekræfte dette? Hvis den løsning passer dig, så vil jeg prøve at arbejde mod 'on the fly'-metoden, men hvis ikke, så skal vi måske retænke ideen og kigge på en anden løsning.

Jeg ser frem til at høre fra dig :)


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Jeg kan bekræfte, at den løsning ikke hjælper mig. Jeg skal som skrevet have indlæst ca. 3.000 leverandørvarenumre. Det burde kunne laves som jeg fx. opretter prisgrupper (særpriser), hvor jeg kan få lov til at indlæse fra excel.
Hej Pernille :)

Jeg beklager, at jeg først vender tilbage nu.
Som du ved kan man ikke importere. Jeg har arbejdet med i første omgang at få lavet en importfunktion. Dette er ikke noget der vil komme på planen i nærmeste fremtid.
Jeg har bagefter prøvet at finde en måde at gøre det bagom systemet, men uden held indtil nu. Jeg har dog ikke helt opgivet endnu.
Jeg ville blot lige skrive, så du ved jeg ikke har glemt dig.
Hej igen Pernille :)

Jeg beklager jeg først vender tilbage nu, men jeg ville tjekke alle muligheder før jeg gav dig et svar.
Det er ikke muligt at få lagt disse ind.
Jeg er klar over det giver jer en lang arbejdsgang, men der er desværre ikke noget at gøre.

Jeg håber du får et rigtig godt nytår :)

Hilsen Jesper Mieritz