Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kundekartotek

0
Jeg kunne rigtig godt tænkte mig at der kom en funktion i kundekartoteket hvor man kan kopiere en tidligere faktura. Som man kan hvis man går i faktura arkiv.
lukket som en kopi af: Kreditering af faktura
i Forslag » Andet af (120 points)
lukket af 🔒

1 Svar

Hej Pernille :)

Jeg kan godt forstå, hvad du mener. Jeg er dog lidt i tvivl om arbejdsgangen her.

Kan jeg lokke dig til at uddybe, hvorfor du vil kunne kopiere herinde? Grunden til jeg spørger er for at forstå behovet og samtidigt have gode argumenter, når jeg skal præsentere dette for vores udviklere, så der er større chancer for, at de vil godtage forslaget ;)

Det ville være helt perfekt, hvis du er frisk på det. Jeg ser frem til at høre fra :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej.
Min mand har mange faste små kunder og de har stort set altid samme priser.
Derfor kunne jeg godt tænke mig at jeg når jeg står i vores kundekartotek, at jeg derfra kunne kopiere en faktura. Ligesom jeg kan hvis jeg går i arkiv istedet. Typisk har jeg kun en adresse på kunden, også skal jeg først søge kunden i kundekartotek og derefter gå til arkivet for at finde den faktura jeg skal kopiere.
Hej Pernille. Mange tak for din opfølgning :)

Som jeg forstår det, så skal det være direkte inde på kunden, hvilket giver god mening. Vi har et lignende forslag, som beskriver det samme som dig.
Det kan findes her:
http://forum.e-conomic.dk/17046 - vil en løsning af dette forslag også løse dit?

Selv om det er gammelt indlæg er prioriteringen af dette nemlig blevet højere, så det er forslag, der ligger til at vil kigget på. Du må meget bekræfte, hvis dette vil løse din udfordring.

Du skriver, at i ofte sender mange af de samme faktura. Er det fordi i sælger i en form af abonnement, eller er det mere tilfældige køb, som blot er ens? Jeg spørger for at kunne finde den mest optimale arbejdsgang for dig :)
Ja det skal være direkte på kunden.
Det indlæg du henviser til vil være en stor hjælp, dog synes jeg kun der står noget om "kopier og vend" jeg ville også meget gerne have "kopier".
Min mand har faste vinduespudserkunder og rengøringskunder, derfor ligner deres faktura næsten altid den samme som i alle andre måneder.
Det er super, mange tak :)
Jeg har på stående fod dette forslag som noget jeg i den nærmeste fremtid vil bringe op for vores udviklere igen. Jeg kan ikke komme med en lovning på, hvordan det hele ender, men det er helt sikkert relevant, at dette også vil løse din udfordring. I forhold til at få kopier med, så er det noget jeg tilføjer til sagen og tager med i betragtningen.

Fordi det andet indlæg vil løse din udfordring, så lukker jeg dette indlæg med henvisning til det andet for at give et bedre overblik :)

Hilsen
Jesper Mieritz