Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Konverter til leveandørbestilling - valg af leverandør

+1
  1. Når jeg vælger ”Drop down boks” under ”Konverter til leverandørbestilling”, på min salgsordre savner jeg at kunne søge på leverandørens navn. Jeg har ca. 200 vareleverandører. Jeg kan forestille mig at i sidder med 3 leverandører i jeres testmiljø, og så er det jo ikke så svært at vælge mellem de 3 leverandører. Når jeg har 200 leverandører skal jeg bladre hele leverandør listen igennem for at finde den rigtige, hvis jeg ikke kan huske leverandørens kontonummer. Og det kan jeg desværre ikke. Derfor har jeg 2 muligheder. Jeg kan bladre alle leverandørerne igennem på listen, eller jeg kan gå over i mine vareleverandører og søge på leverandør og når jeg har fundet deres kontonummer, kan jeg gå tilbage og søge på det. Så det jeg savner er ganske enkelt at kunne søge på leverandørens navn i ”Drop down boks”. Hvis min leverandør hedder ”Multiline”, burde jeg kunne jeg taste ”M” og nu se alle leverandører som starter med ”M”. Og endnu bedre hvis jeg taster ”MU”, kunne se alle leverandører som starter med ”MU”

    Ole Mosbæk

i Forslag » Lagerstyring af (150 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Ole :)

Jeg er helt enig med dig, at denne funktion kunne være bedre.

Det er et punkt vi har på listen over forbedringer. Det er derfor en funktion du godt forvente vil blive forbedret.

Det har længe været efterspurgt, men jeg har ikke så længe siden taget sagen op igen, så der er kommet fokus på den igen. Forslaget kan også findes på dette indlæg.

Jeg er med på, at dette indlæg har ligget længe, men som sagt har jeg taget sagen op igen, så der er sket noget siden dengang :)

Jeg vil lukke dette indlæg med henvisning til det andet for at forbedre overblikket herinde på vores forum.

Fremtidige opdateringer vil komme det indlæget 13159.

Mange tak for at komme med dit forslag. Jeg er helt enig med dig. Dette burde være bedre :)


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)