Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Prisgrupper (særpriser) - mulighed for rabat

0
Hej,

Jeg mangler muligheden for at kunne oprette en procentuel rabat for forskellige varer under funktionen Særpriser. Dette da jeg har en forholdsvist stor kundegruppe, der modtager faste rabatter for forskellige varer og dette skal fremgå tydeligt på disse fakturaer.

At indtaste rabatten manuelt for hver enkelt vare må siges at være en smule omstændeligt. Er det ikke muligt at tilføje en rabatlinje i funktionen i stedet for blot en ny fast pris?

På forhånd tak.
i Forslag » Lagerstyring af (140 points)

1 Svar

Hej Inéz :)

Du kan ikke løse din via særpriser. Du kan dog løse det på en anden måde via varerabatgrupper og rabatgrupper. Her kan du angive procentvise rabatter som er forskellige fra kunde til kunde og fra vare til vare.

Jeg har en guide, som beskriver det nærmere her.

Hvis du har spørgsmål til guiden, så må du endelig sige til. Det kan nemlig godt være lidt forvirrende første gang det skal sætte op.

Du er selvfølgelig også velkommen til at ringe på 88 20 48 40, så kan du få en gennemgang af det med en supporter :)

Jeg håber det kan hjælpe dig, ellers må du meget gerne rette mig, så vi kan finde den bedste løsning :)


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)