Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Brugerbegrænsning - indsigt i ordrer

0
Jeg ønsker, at man kan begrænse en medarbejders indblik i ordrer, således at man på brugerniveau alene vil kunne se sine egne kunders ordrer. Med mange medarbejdere/kunder giver det et dårligt overblik for den enkelte bruger - ligesom man måske ikke ønsker at dele tal med sine kolleger.

Det må være muligt at begrænse en bruger til at kunne se bestemte kundegrupper - relativt nemt.
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej Rikke :)

Jeg kan godt se ideen i, at afgrænse ordre, så det udelukkende er den pågældende medarbejder, der kan se sine ordre.

Det er dog lidt mere avanceret end de tanker vi har omkring brugeropsætning på nuværende tidspunkt.

Vi er i gang med at overveje muligheden for, at man skal kunne søge sine egne ordre frem ud fra vores ref. Det er på tegnebrættet i øjeblikket. Vil dog ikke komme til at lave begrænsninger, som går helt ind og opdeler enkelte ordrer til bestemte brugere. Derfor vil jeg sætte dit forslag, som implementeres ikke.

Jeg vil dog umiddelbart tro vi har partnere, som kan hjælpe dig. Jeg kender ikke deres produkter til fulde, men jeg har fundet to, som er mit bedste bud på en løsning.

Det er itn vision og App4sales.

Som sagt kender jeg dem ikke til fulde, men du kan altid tage en snak med dem og høre om de kan løse din udfordring. Jeg håber det kan hjælpe dig :)

 

 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)