Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Hvidvask - kundedata

0
Vi er mange revisorer, bogholdere og rådgivere der skal leve op til bestemmelserne i Hvidvaskloven, herunder indhente/opbevarer kundelegitimation i 5 år (som fx. billede af pas/kørekort samt andre dokumenter fx. årsopgørelse fra bank).

Det ville være en stor hjælp hvis man i economic kunne administrerer dette, sådan at man i notesystemet under kunden, ville kunne tilføje og opbevarer disse dokumenter og følge op efter de krævede 5 år.
i Forslag » Andet af (320 points)

1 Svar

Hej og mange tak for dit forslag :)

I forhold til at få denne funktion ind under noter, så er det ikke planen at udbygge den vej på nuværende tidspunkt.

Jeg vil dog gøre dig opmærksom på det modul, som hedder advisor, hvor der er bedre mulighed for dokumenthåndtering og minder lidt om et CRM system. Herinde er mulighed for at lægge dokumenter, som du beskriver, ind på de enkelte kunder. Modulet kan dog meget mere end det og er udviklet til revisorer, som ønsker et bedre overblik. Der er blandt andet gode muligheder for at holde styr på, hvor meget tid, der bruges på hver enkelt kunde og meget mere.

Du kan altid hoppe herind, og læse mere omkring. Der er også guides og videoer til, hvordan du komme godt i gang.

Advisor er desuden integreret direkte til e-conomic.

Hvis du vil høre mere omkring, så kan jeg også få en ting at ringe til dig og uddybe mulighederne :)

 

Et andet bud på en løsning kunne være at bruge kategorier under i vores indscanning eller smart inbox.

Her kan du under hver enkelt kunde lægge de gældende dokumenter ind og kalde kategorien, hvad du vil.

Hvis du forvejen har indscanning, så er denne løsning gratis :)

Sig endelig til, hvis der er noget, som ikke giver mening.

I forhold til mulighederne under noter, så vil jeg for nu afvise forslaget og sætte det som implementeres ikke. Jeg håber dog de andre muligheder kan hjælpe dig.

 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)