Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Projekt-modul-funktionalitet

0
Det er en herlig tidsbesparende funktion at man kan oprettet nye kunder med den samme tilpasset-gennem-flere-år-kontoplan som allerede eksisterende kunder benytter.

Kan I overveje om man til projektmodulet kunne lave en funktion med importer af omkostningsgrupper og omkostninger?

Som det er nu skal vi taste det hele igen-igen-igen, når vi oprette en ny kunde, (som skal have præcis de samme grupper og omkostninger, som alle vores andre kunder).

På forhånd tak og mvh. Gitte
i Forslag » Andet af (170 points)

1 Svar

Hej Gitte :)

Jeg kan godt følge dig i, at det ville være meget nemmere, hvis man kunne dette.

Når vi vurderer et nyt forslag herinde, så kigger vi altid på, hvor mange kunder det vil gavne og hvor meget værdi det vil give.

Selvom jeg kan godt se ideen i dit forslag, så er mængden af kunder, der for udbytte af dette ikke lige så stor som andre forslag. Derfor vil vi vælge at prioritere de andre forslag i første omgang. Hvis vi oplever større efterspørgsel efter dette, så vil jeg revurdere situationen, men indtil videre vil jeg sætte dit forslag som implementeres ikke :)

Du skal dog have tak for dele dine ideer herinde. Rigtig god weekend

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)