Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Nem oversigt over kunder og leverandører i indeværende regnskabsår

0
Jeg kunne godt tænke mig, at man kunne afgrænse på indeværende regnskabsår på den enkelte kunde i 'Salg', 'Kunder' under 'Kunder' og på den enkelte leverandør under 'Regnskab', 'Søgning og Lister' under 'Leverandører'. Man kunne på den måde få et hurtigt overblik over åbne og udlignede poster og samtidig se transaktionerne på den enkelte bogførte post.
Det er transaktionerne på den enkelte bogførte post, jeg mangler i de eksisterende rapporter, jeg kan hente i e-conomic.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Birthe
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej Birthe :)

I forhold til din forespørgsel, så har jeg testet lidt på kryds og tværs efter en løsning. Som tingene er nu kan jeg ikke fine en løsning, der opfylder alle dine kriterier for, hvad du gerne vil se.

Derfor går jeg ind og prøver at sætte mig i dit sted med din arbejdsgang. Hvis du gerne vil se dette på en bestemt kunde i indeværende regnskabsår, så kan gøre som du beskriver. I stedet for at kunne vælge et bestemt regnskabsår, så kan du på selve kundekortet sortere på dato, så du ser dem fra indeværende år først. På den måde skal du blot holde med, hvilken dato posteringen ligger på, og de ligger endda i rækkefølge.

Fordi det er forholdsvis enkelt at gøre det på denne måde, så vil jeg ikke vurdere, at vi skaber nok værdi for jer brugere i forhold til andre forslag vi har liggende. Derfor vil jeg afvise dit forslag. Ikke fordi det er en dårlig ide. Vi har bare andre steder i programmet, som jeg mener har mere brug for at blive tilpasset end lige præcis her.

Bare sig til, hvis du er i tvivl om, hvordan du løser det på den måde jeg beskriver.

Du skal dog have tak for dit forslag. Det er altid lækkert når jer brugere deler jeres ønsker med os.

Rigtig god weekend :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)