Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Tids app - forbedringer

0
Vedr. app'en tid:
Når man søger i feltet efter det projekt der skal registreres tid på i appen, søges der kun på projektnr og projektnavn.

Det vil være smart hvis der også blev søgt på kundenavn i feltet, for som det er nu må vi gentage data ved også at skrive kundenavnet i "projektnavn feltet" for at den mobile tidsregistrant kan finde projektet ved at søge efter kundens navn.
i Forslag » Projektstyring af (120 points)

1 Svar

Hej Jeanne :)

Jeg kan godt se problemstillingen, hvis man ikke kender selve projektnavn eller nummer.

Hvis dette skulle udbygges, så skal der også lave en ændring i selve applikationen, da feltet heller ikke eksisterer herinde. Når der skal et nyt felt til, så kræver det en del mere end at udbygge et eksisterende felt.

På den baggrund vil jeg vurderer, at vi kan forbedre andre forslag, som skaber mere værdi for en større mængde af kunder. Jeg kan egentlig godt forstå din problemstilling, men prioriteringen af dit forslag vil ikke være ret høj og derfor vil jeg hellere give dig en klar forventningsafstemning omkring af, at vi ikke vil arbejde videre med det. Alternativt ville det bare ligge på en lang liste af forslag og så vil der ikke ske mere derfra.

Men super fedt, at du kan løse det ved at skrive kundens navn i projektnavnet. Jeg er med på det ikke er optimalt, men det er en rigtig god måde at løse det på :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)