Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Inbox - træk og slip bilag til kladde

0
Hej

Jeg blev oplyst på et Work Smarter seminar i sidste uge, at den gamle indbakke i indscanningsmodulet vil forsvinde på et tidspunkt og helt blive erstattet af Inbox.

Jeg anvender den gamle indbakke i et separat vindue, hvor jeg trækker og slipper bilag til Daglig kladde, som jeg har oprettet via Bankafstemning. Det ser ikke ud til, at man kan det samme i den nye Inbox. Dette er vigtigt for mig, idet jeg har en del posteringer i valuta og derfor bogfører udfra bankposteringerne fremfor de indscannede bilag.
i Forslag » Bilagshåndtering af (120 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag :)

Du kan godt åbne Smart Inbox eller inbox i et separat vindue, ligesom i den gamle indbakke. Så den del vil ikke ændre noget for dig. Måden at åbne på i et separat vindue er ved at klikke helt oppe til højre.

Der en lille firkant med en pil i. Her vil du åbne i et nyt vindue og på den måde vil du kunne arbejde præcis som du gør i forvejen :)

Du må sige til, hvis det ikke virker hos dig, eller der udfordringer jeg ikke har tænkt ind.

Jeg vil sætte forslaget som løst. Du retter mig bare, hvis der skulle være noget :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)