Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Smart inbox - sortering af kategorier

0
Jeg vil gerne have mulighed for at ændre rækkefølgen af de kategorier/mapper man kan lave i Smart Inbox. Lige nu kommer de bare i den rækkefølge man opretter dem i. Hvis man fx for brug for en tidligere måned, så står de i en ret ulogisk rækkefølge.
i Forslag » Bilagshåndtering af (150 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej og tak for dit forslag :)

Sortering af kategorier er et punkt vi har på listen over Smart Inbox.

Det er dog ikke så højt prioriteret i forhold til andre forbedringer på Smart Inbox, så lige nu er det stadig på planlægningsstadiet. Derfor vil jeg sige, at det er en funktion vi arbejder hen i mod, men det ikke er noget af det første vi vil forbedre.

I stedet for at flytte rundt på kategorierne, så kan du godt ændre deres navn. Her tænker jeg, at du i første omgang kan skifte navnene, så de kommer til at stå i den rigtige rækkefølge. Hvis du har bilag liggende i dine kategorier, så skal de selvfølgelig flyttes med.

Et tip kunne være at oprette en kategori, som hedder 'overflytning' eller lignende, og bruge den som mellemstation, når bilagene skal rykkes. Det vil løse dit udfordring her og nu.

Det er selvfølgelig en anelse mere besværligt, men jeg har lige prøvet at teste det lidt, og det går ret hurtigt. Selvfølgelig afhænger det af mængden af bilag og kategorier.

Hvis det ikke giver mening, så må du endelig sige til, så kan vi evt. kigge på det sammen.

Rigtig god weekend :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)