Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kommende forbedringer af Smart Inbox

+2
Hej,

 

Kan I fortælle os hvilke udviklingstiltag der er besluttet at udvikle og implementere i Smart Inbox ?

Jeg ønsker mig meget at det bliver muligt at sætte afdeling på, samt at det bliver muligt at få adgang til fordelingsskabelonerne
i Spørgsmål » Andet af (2.1k points)

1 Svar

Hej Susan :)

Vi har rigtig mange forslag liggende på SmartInbox og her er både afdeling og fordelingskabelon på listen.

Det er dog ikke sikkert, at alle de forslag vi har liggende bliver lavet, og jeg kan ikke altid fortælle dig i, hvilken rækkefølge og derved, hvilken tidshorisont vi har på de enkelte punkter.

Det vi har hevet ud som det næste kan jeg dog fortælle lidt om. Det er dem, der er besluttet og nogle er dem er de allerede i gang med. Her er afdeling og fordelingskabelon ikke kommet på endnu.

Vi har lige nu disse punkter:

Bedre OCR scanner (den er forbedret, men hele scanningsprocessen er en løbende forbedring)

Betalingsoplysninger bliver ført med over i kassekladden (Den er de allerede i gang med og skulle ikke være så langt fra, at de er færdige, hvis alt går godt.)

Oprette leverandører inde fra SmartInbox (skulle meget gerne været færdigt i 2017. Den præcise tidshorisont har jeg ikke)

Bedre mulighed for at se, hvilken kategori man trækker bilag over i. Den er de kun i gang med at undersøge, så her ved jeg ikke noget præcist, men den er accepteret.

Kunne sortere kassekladder inde i SmartInbox.

 

Som sagt ligger rækkefølgen ikke altid fast og der kan blive ændret i det, men det som udgangspunkt sådan planen er. Jeg vil understrege, at dette ikke er garanti. Det er før set at disse planer bliver lavet om.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)