Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Godkendelse af timer

+2
Kære Economic Forum

I forbindelse med godkendelse af medarbejderstimer på en sag. Kunne det være meget tidsbesparende for mig. Hvis jeg kan godkende alle tidsregistreringerne på en enkelt sag og for alle medarbejder et sted. F.eks. hvis jeg kunne godkende timerne på projektkortet under"medtag ikke godkendte timer" Håber meget I kan finde en nem løsning på det.

Med venlig hilsen

Tenna Vognsen
i Forslag » Andet af (160 points)

3 Svar

Hej Tenna :)

 

Jeg kan sagtens følge dig i, at det kan være lidt tidskrævende at skulle godkende timer. Specielt på tværs af medarbejdere. Derfor vil jeg gerne gå videre med dit forslag. Jeg vil prøve at foreslå den måde at godkende på som du foreslår. Det kan være der kommer andre ideer og inputs til, hvordan det skal kunne klares, men det vil jeg vende med mine kollegaer internt.

Dit forslag er derfor under overvejelse. Jeg vender tilbage her på indlægget når jeg ved mere :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Tenna :)

Vi har nu fået vendt det internt. Der var enighed omkring, at opsætning ikke er optimal som den er nu.

Derfor vil vi gerne prøve at arbejde mod en løsning.

Det bliver dog ikke direkte inde fra projektkortet. Vi vil prøve at kigge mod alternative muligheder.

Det vil sige, at der ikke er en løsning klar på nuværende tidspunkt, og vi ikke har det prioriteret i vores roadmap, men vi erkender, at dette burde være bedre og vi vil prøve at finde en løsning :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Tenna,

Nu er efterhånden noget tid siden jeg gav dig en melding på, at vi ville overveje en måde at finde en løsning på. Der er sket meget siden dengang, men ikke i forhold til sagen her. Jeg vil dog være ærlig omkring, at vi ikke er kommet tættere på en løsning. Vi har rigtig mange forslag liggende, som vi har valgt at give en status som overvejes. Det er ikke retvisende at have så mange forslag i kategorien for overvejes, da vi reelt set ikke overvejer dem. Derfor er jeg begyndt at skære lidt ind til benet, så vi får et mere retvisende billede af, hvad vi arbejder på. I den forbindelse er dit forslag en af dem, der bliver skåret fra, da opbakningen til dette er lavere end til mange af de andre vi har.

Det er selvfølgelig rigtig ærgerligt, men jeg håber du forstår grundlaget for dette.
Rigtig god dag :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)