forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Godkendelse af timer

+1
Kære Economic Forum

I forbindelse med godkendelse af medarbejderstimer på en sag. Kunne det være meget tidsbesparende for mig. Hvis jeg kan godkende alle tidsregistreringerne på en enkelt sag og for alle medarbejder et sted. F.eks. hvis jeg kunne godkende timerne på projektkortet under"medtag ikke godkendte timer" Håber meget I kan finde en nem løsning på det.

Med venlig hilsen

Tenna Vognsen
spurgt 13 Sep i Forslag » e-conomic generelt af Tenna

2 Svar

Hej Tenna :)

Jeg kan sagtens følge dig i, at det kan være lidt tidskrævende at skulle godkende timer. Specielt på tværs af medarbejdere. Derfor vil jeg gerne gå videre med dit forslag. Jeg vil prøve at foreslå den måde at godkende på som du foreslår. Det kan være der kommer andre ideer og inputs til, hvordan det skal kunne klares, men det vil jeg vende med mine kollegaer internt.

Dit forslag er derfor under overvejelse. Jeg vender tilbage her på indlægget når jeg ved mere :)

Med venlig hilsen

Jesper Mieritz

Online regnskabsprogram

besvaret 26 Sep Forslag af Jesper Mieritz
Hej Tenna :)

Vi har nu fået vendt det internt. Der var enighed omkring, at opsætning ikke er optimal som den er nu.

Derfor vil vi gerne prøve at arbejde mod en løsning.

Det bliver dog ikke direkte inde fra projektkortet. Vi vil prøve at kigge mod alternative muligheder.

Det vil sige, at der ikke er en løsning klar på nuværende tidspunkt, og vi ikke har det prioriteret i vores roadmap, men vi erkender, at dette burde være bedre og vi vil prøve at finde en løsning :)

Med venlig hilsen

Jesper Mieritz

Online regnskabsprogram

besvaret 12 Okt Forslag af Jesper Mieritz