Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Hastighed

0
Jeg oplever meget langsom kald når jeg vælger bankafstemning (til venstre i menuen) - der går 6-10 sek. inden den åbner selve bankafstemningsbilledet. Åbner jeg ex. en kassekladde går der max 1 sek.

Jeg har skrevet med chatten - og de siger alt omkring cookies og andre browsere. Uset om jeg sletter cookies og vælger andre browsere så er det samme problem. Jeg har arbejder på flere forskellige pc'er og netværk og det er galt alle steder.

Er der andre en mig som oplever dette ?

 

Mvh.

 

Gitte
i Spørgsmål » Andet af (250 points)

2 Svar

Luk economic ned en gang imellem. Den "sander' til, og efter en helt frisk start virker det nogenlunde OK en time eller so. Underligt at de aldrig lærer at få produktet til at virke stabilt, men det har jeg personligt forlængst opgivet håbet om.
Spørgsmål af (1.8k points)
Hej Gitte og Mogens :)

Jeg vil medgive jer, at der kan opstå hastighedsproblemer, og specielt i bankafstemningen har der været udfordringer. Derfor har vi allerede nu prøvet at ændre nogle småting for at forbedre hastigheden. Vi er også i gang med en større ændring i bankafstemningen, som meget gerne skulle gøre det endnu hurtigere. Det er dog en større ændring, der tager lidt tid.

Jeg sad og testede den 'nye udgave' her den anden dag, og der skulle lige lidt smårettelser til, men udover det, så virkede det til at køre fint. Præcis, hvor meget og hvordan det påvirker hastigheden må vi vente med at se til det er live, men det skulle meget gerne give forbedringer, som i kan mærke.

Det skal også lige siges, at der ikke kommer synlige ændringer i programmet. Bankafstemningen ser fortsat ud som i kender den. Det er inde bagved i programmet, at der sker ændringer :)

Men som sagt, så medgiver jeg jer, at den har kørt langsomt, og derfor har vi også valgt at prioritere tid og ressourcer på at forbedre det.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)