Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Navngivning af pakke- og følgesedler og mail til lageret

0
I dag printer vi elektronisk, gemmer disse på vores computer, vores pakke- og følgeseddel for at videresende disse til vores ekstern lageret.

Navnet på filer er en genereret kode, som ikke giver mening for vores lageret eller os. Vi bruger en masse tid på at ændre navnet til disse dokumenter, så det er logisk for vores stakeholders.

Er der en indstilling i systemet som kan ændre dette? hvis nej, så er det helt klart et forslag, hvor det generede navn kunne være (kundenavn - Kundenr - ordrenr). Det vi gøre det letter at finde dem igen i vores computer.

Samtidig, vil det øge simplicitet hvis man kunne vælge enten at udskrive pakke-og følgesedler, eller send disse direkte fra e-conomic. I dag kan man kun udskrive, hvor man så skal sende manuelt til ens lager.
i Forslag » Lagerstyring af (130 points)

2 Svar

Hej Sonny og tak for dit forslag :)

Jeg kan godt se ideen i det du siger.

I forhold til at få disse oplysninger på, så viser filnavnet lige nu jeres pågældende aftalenummer, dato og så et nummer til sidst. Det sidste nummer ligner umiddelbart ikke have en betydning for selve følgesedlen eller pakkesedlen. Dette kan ikke ændres, så jeg vil betragte det som et forslag. Det er et forslag jeg gerne vil gå videre med og undersøge om vi kan tilføje nogle oplysninger, som gør det nemmere at genkende PDF'en.

Det er dog ikke ret efterspurgt, så jeg kunne forestille mig, at den vil ryge lidt ned i bunken afhængigt af, hvor komplekst det er ændre. Den del vil jeg dog overlade til vores udviklere. Derfor tager jeg en snak med dem og vender tilbage her på indlægget når jeg ved omkring det.

I forhold til den sidste del, så er jeg med på ideen omkring at kunne sende direkte inde fra e-conomic. Jeg er dog ikke helt sikker på, hvad du mener du forhold til, at det skal være muligt enten at udskrive pakke- og følgesedler. Kan du ikke uddybe det en lille smule? Så vil jeg tage det med i overvejelser omkring, hvordan man på den mest effektive måde kan få disse PDF'er hen til de rigtige personer i virksomheden.

 

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper,

Tak for dit svar.

vdr. den sidste del, er fordi vi vidersende disse pakke/følge sedler til vores ekstern lager. Dog er det lidt bøvlet med at gemme disse på computeren og sende dem. Jeg er derfor på udkig efter en funktion (sammen som når man sender tilbud/faktura til kunden), hvor man kan sende sedlerne direkt til vores lageret fra e-conomic
Tak for din tilbagemelding. Så det handler om, at det skal være nemmere at kunne sende disse til dine lagerfolk.

Der er mulighed for at give dig lagerfolk adgang til e-conomic og endda specifikke menuer, heriblandt følgesedler.

Så kan dine lagerfolk selv gå ind og printe/hente disse følgesedler. Det kræver dog en ekstra bruger.

Hvordan vil det virke for dig?

Det kunne være løsning mens vi kigger på den del med at kunne sende nemmere, og måske en permanent løsning, hvis vores udviklere afviser dit forslag :)
Hej Sonny :)

Dit forslag har været vendt internt, hvor vi har snakket lidt om det.

Vi er kommet frem til, at denne funktion kan løses med en ekstra bruger, hvor dine lagerfolk selv kan gå ind og hente disse pakke og følgesedler. Jeg vil igen understrege, at de ikke behøver have adgang til resten af regnskab. På den måde kan du helt undgå at skulle bruge tid på at sende dem til dine lagerfolk.

I forhold til at navngive filen, så vil jeg give dig ret i, at det godt kunne være bedre. Det er dog ikke noget, som vi blive prioritet, da efterspørgslen efter dette ikke er stor nok i forhold til andre forslag.

Jeg vil derfor sætte forslaget som implementeres ikke.

Du skal dog have tak for at komme med inputs til vores program. Rigtig god dag :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)