Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Projekt

+1
Hej EC

Vi ønsker at kunne trække projektoversigt/DB1 opdelt på ansvarlige medarbejdere. Som det er nu kan vi kun trække en liste pr. medarbejder/ansvarlig. Er det ikke muligt at lave en tilpasning så vi kan udskrive en samlet projektliste opdelt pr. ansvarlig - eksempelvis:

                         Faktureret     Omkostninger      DB 1

Projekt 1

Projekt 3

Projekt 5

Ansvarlig 1 i alt

Projekt 2

Projekt 4

Ansvarlig 2 i alt

osv. osv..

Det vil være en stor hjælp

Mvh Kent
i Forslag » Andet af (180 points)

1 Svar

Hej Kent :)

Jeg kan godt, at den opstilling du har præsenteret er meget overskuelig og nem. Vi har en rapport, som næsten viser det samme. Det er ikke ligeså overskuelig fordi den inddrager flere data. Den viser dog de data du ønsker.

Forskellen er her, at du er nødt til at trække en rapport per ansvarlig. Du vil altså ikke få en samlet liste på en masse forskellige ansvarlige, men du vil kunne en rapport, hvor du kan se faktureret, omkostning og DB.

Det er rapporten under rapporter -> projekter -> projektsaldoliste.

Jeg er med på, at dette ikke er præcis det du ønsker, men din anden forespørgsel er lidt for specifik til jeg vil gå videre med den. Der er en for lille efterspørgsel efter dette i forhold til andre forslag.

Men hvordan vil den løsning jeg har præsenteret for dig virke? Hvis der er andre grunde end dem jeg har beskrevet, så må du meget gerne påpege det, så kan jeg måske prøve at finde en anden måde vi kan komme tæt på din forespørgsel :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)