Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Smart inbox

+1
Hej

Hvornår kan vi forvente at der sker en opdatering af smart inbox med nogle af de ting som tidligere er nævnt i forummet som mangler og fejler.

- Manglende betalings oplysninger

- Oprettelse af leverandør inde i Smart inbox

- Bedre genkendelse af pdf faktura

med venlig hilsen

Lars
i Forslag » Andet af (540 points)

2 Svar

Hej Lars :)

Jeg vil dig helt ret i de punkter du fremhæver.

Manglende betaling oplysninger og oprettelse af leverandør er to punkter, som ligger højt på listen og disse skulle meget gerne på vej.

Genkendelse af faktura er noget vi hele tiden arbejder på skal være bedre. Jeg vil dog forventningsafstemme med dig og gøre opmærksom på, at selve genkendelse ligger på 60%-80%. Så den vil aldrig blive perfekt. Jeg er dog helt med på, at det kan blive bedre, og det er noget vi kigger på. Jeg vil derfor sætte dit forslag som planlagt indtil videre :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

Tak for dit svar men du svarede bare ikke på hovede spørgsmålet.
Hvornår kan vi forvente en opdatering med de rettelser?
Det er altid meget svært at give et præcist svar på, hvornår forskellige funktioner bliver implementeret.
Som udgangspunkt ved jeg det først, når de er færdig med at kode det hele og kun mangler at få det ud i programmet.

Jeg vil dog sige, at manglende betalingsoplysninger er lige rundt om hjørnet. Vi mangler de sidste test af det, men hvis alt går som det skal, så kommer det i denne uge, eller den næste.

Oprettelse af leverandører har jeg ikke noget præcist bud. Vores udviklere har den liggende, men de er ikke konkret gået i gang med at udvikle på funktionen.

Forbedring af genkendelse er som sagt noget vi arbejder på løbende. Lige nu ligger machine learning højere på listen, så dette skal laves før der bliver kigget på det andet. Machine learning er den funktion, hvor algoritmer går ind og 'læser', hvordan der kan bogføres og herefter giver et forslag til en konto :)
Hvis du ikke ved noget om hvad e-conomc render rundt og laver, hvordan jeres plan er, hvad der er i pipeline har jeg bare et spørgsmål...

Hvad ****** laver du herinde?? øhh undskyld du er fra e-conomic ikke?
hvis jer fejedrenge helt nede på gulvet bliver sat til at besvarer jeres kunders forespørgsler, ovenikøbet forespørgsler om ændringer i jeres program intet får at vide så har e-conomic godt nok en syg intern virksomhedskultur.

Jeres smart indboks er så mangelfuldt at den overtræder markedsføringslovens paragraf §1. at man laver noget der så dårligt integreret med hele resten er systemet herunder lager, leverandør kartotek, posteringsklade, leverandør kartotek er simpelthen en skændsel uden sidestykke.
Hej Allan

Nu siger du, at jeg ikke ved, hvad vi render rundt og laver.

Så synes jeg du skal læse mit svar igen. Jeg er med på, at jeg ikke giver dig konkrete datoer, men du får et indblik i, hvilke ting, der bliver kigget på, og i hvilken rækkefølge. Vi kommer aldrig til at kunne give præcise datoer, da vi er meget dynamisk organisation, hvor vi hele tiden er nødt til at være omstillingsparate overfor forskellige faktorer. Det betyder, at vores pipeline, som du hentyder til, konstant er under udvikling.

Jeg ville meget gerne give klare udmeldinger omkring, hvornår du kan forvente nye funktioner i e-conomic, men jeg vælger at være påpasselig i min udmelding i stedet for at komme med bud, som måske ikke bliver opfyldt.

I forhold til dine kommentarer omkring hvad ****** en fejedreng laver herinde, så vælger jeg at overse dette i første omgang og henvise til de ’spilleregler’ vi har på vores forum omkring at holde tingene i en god tone.

I forhold til vi overtræder markedsføringslovens §1, så vil jeg meget gerne have konkrete eksempler på dette. Nu er sagen den, at fejedrengen har læst jura, så jeg er da lidt spændt på at se de meget håndgribelige og præcise beviser på, hvordan vi overtræder markedsføringsloven §1.
Efter disse klare beviser er fremlagt, så vil jeg tage min egen personlig vurdering om, hvorvidt jeg vil betragte det som en injuriesag jf. §267 i straffeloven.

Det må forventes, at dette bliver en simpel sag for dig, når du i den grad offentligt går ud og beskylder os for at overtræde markedsføringsloven.

Jeg ser frem til at høre fra dig :-)
Hej Lars :)

Jeg har en fremragende nyhed! Betalingsoplysninger bliver nu taget med i kassekladden :)

Det fungerer på den måde, at fakturaen vil blive scannet og herefter ledes der efter OCR. Hvis ikke OCR linjen kan finde, eller slet ikke er der, så vil den falde tilbage på leverandørens opsætning og tjekke de oplysninger, der er tastet ind på leverandøren :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)