Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Påmindelser ved leveringstid

0
Hej,

Man kan skrive leveringsdato ind på købs- og salgsordrer men der er ingen mulighed for at få en notifikation når den dato er overskredet. Kan en sådan funktion implementeres?
i Forslag » Lagerstyring af (150 points)

2 Svar

Hej og tak for dit forslag :)

Jeg kan sagtens forstå ideen i, at dette kunne være en smart funktion og derfor vil jeg gerne tage den med videre til vores udviklere. Jeg vil dog sige, at dette ikke er en så efterspurgt funktion, og det er noget der bliver lagt meget vægt på hos vores udviklere. Jeg kan dog sagtens se behovet hos dem, der benytter leveringsdato.

Jeg vil lige spørge lidt mere ind til, hvordan du vil have denne notifikation? Altså om det skal være inde i programmet, på en mail osv. Så vil jeg prøve at foreslå det for vores udviklere :)

På forhånd tak.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
En notifikation på mail vil være fint. Måske også med en mulighed for at vælge at få en notifikation 1 dag eller flere i forvejen.
Mange tak for dit svar. Det vil jeg tage med videre :)
Hej igen :)

Jeg beklager jeg først vender tilbage nu, men vi har nu snakket om dit forslag herinde.

Som jeg også skrev sidst, så er det ikke en funktion vi har hørt ret meget efterspørgsel omkring herinde.

Det betyder også, at vores udviklere vil kigge på andre funktioner, som vil gavne en større mængde af kunder. Det betyder, at jeg vil afvise dit forslag og sætte det som implementeres ikke. Hvis vi oplever en større efterspørgsel efter dette, så vil vi tage sagen op igen, men for nu vil der ikke ske mere.

Du skal dog have tak for at komme med input til vores system. Det er værdsat herinde. I denne omgang vil vi dog kigge andre steder hen. Rigtig god dag :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)