Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Valutakode I Avance- samt Subtotal

0

Det er meget uhensigtsmæssigt, at man i ordre-/tilbud-/faktura GUI ikke kan se hvilken valuta 'Subtotal' samt 'Avance' er angivet i.

Problemet opstår, når man fakturer i andet end grundvaluta (systemets valuta) idet 'Avance' KUN kan vises i grundvaluta, mens 'Subtotal' samt 'Total' vises i udfaktureret valuta (= kundens valuta).

En Quick Fix kunne være at tilføje valuta koden efter teksten 'Subtotal' og 'Avance' ligesom man har gjort efter teksten 'Total'.

i Forslag » Andet af (180 points)

1 Svar

Hej og mange tak for dit forslag :)

Du har helt ret i, at man kun kan se avance i aftalens grundvaluta.

Jeg vil vurdere, at dette er noget de fleste kunder ønsker. Jeg vil endda sige, at der kan sidde kunder, som kun ønsker at se beløbet i den pågældende grundvaluta.

Man kunne selvfølgelig tilføje en ekstra linje, så avancen vises i både i grundvaluta og den fakturerede valuta. Det er dog ikke noget vi har efterspørgsel på før, og jeg kan se, at der ikke er andre brugere, som har været inde og bakke op omkring dit forslag.

Derfor vil jeg afvise at gå videre med de forslag, da vi vil prioritere at forbedre andre forslag, som kan gavne en større mængde af kunder.

Du skal dog have tak for at bidrage med dine inputs :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)