Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




rapportering

0
Hej,

Jeg kunne godt tænke mig, hvis det var muligt at genere en saldobalance, der viser:

total - januar - februar - marts - og så fremdeles

i stedet for kun at have muligheden for 1 måned(periode) og de akkumulerede saldi.

Dataene ligger jo til rådighed :-)
i Forslag » Andet af (120 points)

3 Svar

Længden af perioden bestemmer du da selv i datofelterne!
Forslag af (26.5k points)
hej, jeg tror du har misforstået min forespørgsel. Jeg savner en rapport, der viser mig akk. for året samt en kolonne for hver måned - dvs. i december består rapporten af 13 kolonner.
Hej og tak for dit forslag :)

Jeg kan godt se ideen i, at kunne trække en rapport, som viser flere måneder af gangen.

Jeg har før præsenteret ideen for vores udviklere. Dengang blev den dog afvist, men det er en funktion jeg har hørt en stadig større efterspørgsel på, og derfor vil jeg gerne prøve at præsentere den igen.

Det betyder ikke jeg kan love dig vi vil komme med en løsning, men jeg tager den med videre til mit næste møde med udviklere, hvor jeg vil prøve at præsentere muligheden igen.

Derfor vil jeg sætte forslaget som overvejes og vende tilbage her på indlægget når jeg ved mere :)

 

Endnu engang tak for at komme med input til vores program.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Dejligt hvis I vil overveje det - vi savner det virkelig også meget, da vi havde funktionen i vores gamle program og var vant til at bruge det der - både for at sætte nye mål, og for at sammenligne omsætning osv. måned for måned i året der gik, hvilket er lidt besværligt nu desværre.
Hej Sanne :)

Vi har fået vendt dig forsalg herinde.

Sagen er den, at vi her hos e-conomic er ejet af en stor koncern, som hedder Visma.

Fordi vi har dem i ryggen, så får vi mulighed for at 'stjæle' nye og gode moduler fra dem. De har et modul til rapportering, som vi lige nu afventer, hvordan skal lande. Derfor er udviklingen af visse rapporter sat lidt på standby. Dette inkluderer saldobalancen.

Indtil vi får mere afklaring af dette nye modul, så vil jeg sætte dit forslag som implementeres ikke.

Jeg håber det nye modul vil kunne jeres udfordring, når vi engang får det implementeret. Jeg har dog ikke nogen tidshorisont for dette.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)