VALUTA Savnes i Projekt modulet
Kære E-conomic
I er super stærke i valuta, i forhold til ordrestyring, og andre programmer.
Det fungere fint i Finans, debitor og Kreditor, samt i tillægsmodulet Lager, og en funktion jeg bruger dagligt, hos flere kunder.
Men, hvor er valutavalg i tillægsmodulet Projektstyring ?
Jeg er lystigt gået i gang, og opdager til min forbløffelse af man ikke har valuta i projektmodulet.
Jeg har behov for valuta i projektstyring fordi:
Jeg laver en kundefaktura, fx i NOK kr.
laver indkøb i DKK, EUR eller fx Nok kr.
Men i projektet, kan min faste pris KUN indtastes i DKK kr !!!!
Så skal jeg omregne tilbuddet til kunden fra NOK til DKK valuta, for at indtaste den faste pris, som dagen efter er forældet grundet kursændring.
Jeg har allerede sat VALUTA på kunden, som tilknyttes projektet, denne valuta burde slå igennem i projektmodulet. Så der er en rød tråd mellem kunden - valuta man fakturer, kunden i, og den valuta man ser på projekt oversigterne.
Jeg kan IKKE, tjekke om der er faktureret korrekt på sagen, udelukkende fordi projektoversigterne er i Dansk Valuta, det må da være en forglemmelse. Når valuta er valgbart næste alle andre steder i e-conomic.
Savner dog også valutavalg i saldobalancen…( er også på min ønskeliste )
I ville gøre jeres projektstyring endnu bedre, hvis der kunne omregne i valuta i jeres projektoversigt, så kontrol funktionen, og styringen af valuta, er gennemskuelige.
Vi bor i et lille land, mange små og mellemstore virksomheder, fakturer dagligt i anden valuta.
Så jeg håber på, i også kan ses det er en mangel/forglemmelse i projektmodulet.
Jeg strå gerne til rådighed med info, i ringer bare 40118107
vedr. aftale nr. 1220277.
Fortsat god dag
Sass Economy
Marianne Sass Petersen
(freelancebogholder)