Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Spærre flere varer ud fra markering

0
Hej,

Som det er lige nu kan man kun spærre flere varer via grupper.
Det kunne være utroligt rart, hvis det var muligt at markere de varer man ønsker spæret og så spærre alle de varer der er markeret.

Med venlig hilsen Daniel Andersen
lukket
i Forslag » Lagerstyring af (210 points)

1 Svar

 
Bedste svar

Hej Daniel :)

Jeg kan kan godt, at det ville være smart, hvis man lige kunne markere dem hurtigt og så spærre dem.

Jeg har dog svært ved at se, at det skulle give så meget værdi for programmet som helhed. Derfor giver jeg lige mit syn på sagen.

At spærre en vare er ikke noget man typisk gør ret tit og hvis man gør det, så har man et meget stort varekartotek som hele tiden skifter. Det kan selvfølgelig sagtens være, at dette er tilfældet, men hvis du har et så stort kartotek, så kan jeg ikke se meningen i at kunne markere dem.

Hvis man skulle markere dem, så skulle de stå forholdsvis tæt på hinanden i kartoteket. Her er det min umiddelbare tanke, hvis du har et stort kartotek, så vil disse vare ikke stå ved siden af hinanden og du skulle derfor rulle frem og tilbage hele tiden for at finde dem.

Så mister man lidt det smarte i at spærre dem på en gang, da det ville tage ret lang tid.

Jeg vil derimod komme med et lille tip herfra. Du kan nemlig gøre det på en anden måde, som jeg vil vurdere er hurtigere end at markere.

Du lave en opdatering af dine varer via import. Her kan du så tage alle de vare som skal spærres. Smide dem ind i en excel csv. fil og vælge at opdatere 'adgang'.

Bum, så har du spærret alle de pågældende varer.

Du kan se hvordan du importerer varer her.
Hvordan vil den løsning virke for dig? :)


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
valgt som bedste svar af