Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




MobilePay på mobile enheder

+2
Vi bruger vores iPhones og iPads til fakturering af vores kunder. Vi har nu også fået oprettet muligheden for MobilePay Invoice. Men så er det jeg undre mig, hvorfor er det ikke muligt vis de mobile enheder at sende fakturaen via MobilePay?

 

Med venlig hilsen

Peter Fisker

Sjællands Skadedyrsservice ApS
i Spørgsmål » Andet af (220 points)

1 Svar

Hej Peter og tak for dit spørgsmål :)

 

Jeg kan godt forstå du undrer dig over, at app'en ikke spiller sammen med mobilepay endnu. Det ville være super smart, hvis man kunne bruge app'en til at sende faktura via mobilepay.

Det er også noget vi har i vores tidshorisont. Lige nu er vores roadmap sat til, at vi kigger på det i Q2 2018.

Derfor vil denne funktion tidligst komme til den tid. Indtil da kan i forsøge at sende via en browser i henter ned på jeres telefon, eller benytte den standard, der er.

Vi understøtter som sådan ikke browser udgaver på telefoner, men i mange tilfælde vil det faktisk virke alligevel.

Derfor kan du prøve at gøre det gennem der indtil vi får kigget på en mere optimal løsning. Jeg har testet det på min iPhone og der virker det fint. Man skal dog lige være opmærksom på, at den kan zoome lidt tilfældigt ud og ind på skærmen. Det kan virke som om skærmen optræder blank, men det er bare fordi der er zoomet ind på et vidt område på skærmen.

Jeg håber det kan bruges indtil det bliver muligt direkte via appen :)

Sig endelig til, hvis du har spørgsmål til min forklaring.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)