Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Funktionstaster som alternativ

0
Umiddelbart savner jeg at kunne bruge F2 som redigeringstast, som en parallel til "E". Måske er det bare mig men jeg er vant til fra andre applikationer, at rediger er F2.

Generelt savner jeg F-taster som alternativ til mus, det giver afveksling i den daglige brug af computeren at der er forskellige måder at bruge de samme funktioner på. Der er altså ikke tale om at jeg vil af med musen.

Claus
i Forslag » Andet af (560 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Claus og tak for dit indlæg :)

Jeg er generelt kæmpe fan af genvejstaster. Det kan spare rigtig meget tid og gøre hele brugen af et program meget nemmere. Derfor er jeg åben overfor at kigge på muligheden for flere genvejstaster.

Jeg vil dog også være lidt hård at sige, hvis det handler om, at du gerne vil have den samme funktionalitet ud af F2, som du allerede har ved E, så vil vi ikke prioritere tiden til at lave dette. Hvis du derimod mangler genvejstaster, som ikke er i programmet, så er jeg meget mere åben for muligheden.

Derfor vil jeg som udgangspunkt sætte dit forslag som implementeres ikke. Du er altid velkommen til at følge op med konkrete eksempler på andre ting du gerne vil have genveje til :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Min anke er egentlig at I ikke følger de defacto standarder der nu en gang er; hvor bl.a. F2 er redigér, og i stedet opfinder jeres egne. 

Tænker stadig over hvad jeg kunne ønske mig som genvejstaster.

C/

 

Forslag af (560 points)