Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Projektstyring og afdeling - i forbindelse med igangværende arbejder

0

Kære E-conomic

I har forbedret projektstyringen en hel del, siden jeg sidst prøvede projektstyring.
Nu prøver jeg igen...

Nu har jeg desværre, midt i en større implementering, opdaget, at poster, som er faktureret/eller posteret via projekt og afdelingsnummer, står fint på konto for igangværende arbejder…
men at disse afdelinger IKKE følger med, når man bruger igangværende arbejder og lukker et projekt.

Det har således den konsekvens at lukning af sagen ikke slå igennem i afdelingsregnskabet, og posterne ikke flyttes på afdelings niveau !!!

Jeg vil mene det er en systemfejl, som hurtigst muligt burde rettes.

Denne fejl medfører, at projektstyringen bliver ubrugeligt sammen med afdelinger..?

Det mener jeg er for ærgerligt i et ellers fint og overskueligt system, som jeg og mange andre er glade for.

Jeg håber denne fejl eller manglende funktion, rettes snarest, så jeg kan fortsætte implementeringen i e-conomic, og ikke skal over i et helt nyt system. 

Min kunde har jo betalt en masse timer for, at jeg har anbefalet jer og har sat systemet op og testet og testet, så det er ret pinligt…Der stod IKKE noget om det i manualen. Havde der gjort det, ville jeg jo slet ikke været gået i gang...

Jeg håber derfor, virkelig, at I kan få det ordnet i en fart og glæder mig til en bekræftelse herpå.

På forhånd tak

Venligst,
Sass Economy
Marianne Sass Petersen

i Forslag » Projektstyring af (1.4k points)

3 Svar

Det lyder da som hel galmatias, selvfølgelig skal afdelingen da følge med, når et projekt afsluttes, ellers giver det da ikke mening.

<p>     Mange hilsner<br />     Susanne Røssell<br />     <br />     Bogføring for små og mellemstore virksomheder og hjemmegjort e-conomic-nørd</p>
Forslag af (15.8k points)
Hej Marianne :)

Vi to har haft en snak omkring denne problemstilling over telefon, og som vi aftale, så er jeg i gang med at kigge på mulighederne for dette.

For at andre, der læser med her, også lige får en opdatering, så omhandler dette problem, at systemposteringer i e-conomic på nuværende tidspunkt ikke flytter afdelinger med. Det giver et problem når et projekt afsluttes, da afdeling vil blive ved med at 'hænge' på den konto man har valgt til igangværende arbejde.

Jeg er som sagt i gang med at kigge på mulighederne for dette og derfor vil jeg sætte forslaget som overvejes indtil videre.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej igen Marianne :)

Jeg har kæmpet meget med din problemstilling og jeg vil medgive dig, at det er problematisk, når man bruger afdeling og projekt.

Efter meget snak frem og tilbage, så har vores udviklere kommet til den konklusion, at de for nu ikke vil gå ind og arbejde på en løsning. Det er selvfølgelig rigtig ærgerligt for alle jer, der bruger afdeling og projekt, men jeg vil hellere melde klart ud i stedet for at lade dig vente på et svar.

Jeg vil dog ikke kaste ideen ud. Det er et problem jeg er klar over, så jeg vil hele tiden have i tankerne, men for nu skal du ikke forvente, at vi har en løsning klar i nærmeste fremtid.

Du skal have tak for at beskrive problemstillingen for os og for at komme med forbedring forslag til programmet. Rigtig god dag :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej E-conomic

Vi ser det også som en "systemfejl" at afdelinger ikke følger med i projektafslutningen.

Eller at posterne "projektafslutning" lægges i en kladde og man så selv kan sætte afdeling på - kunne det være en mulig løsning?

 

VH

Grith Høegmark