Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




smart inbox - overfør 'MANGE' bilag 'klar til overførelse med ét klik

0
Kære Jer,

jeg spurgte netop i chatten om der var en måde hvorpå at man kan overføre mange bilag som man/jeg har gjort 'klar til udførelse' i smart inbox ved ét klik, og det er der ikke - det skal overføres enkeltvis. Det virker lidt tung, da jeg møder en inbox på 100 bilag +, som er hulter til butler i dato mv., finansbilag/lev. faktura, lønbilag, etc. Og derfor, hvis jeg skal gøre det enkeltvis virker det helt hat & briller i forhold til det smarte ved den nye inbox.

Forelår derfor at Iaver en to knapper her - en til oprette alle posteringer ved ét klik (klar til udførelse) (forudsat også at den kna håndtere daotorden og bilagnummering i nummerisk orden) og én til opret posteringer enkeltvis.

 

Hvis ikke I laver det, har I tip til hvordan jeg håndterer katogorisering af de forskellige typer bilager i rette bilagsrække?

 

På forhånd tak,

Heidi
i Forslag » Andet af (290 points)

2 Svar

Hej Heidi

Tak for dit indlæg.

Jeg kan sagtens følge din tankegang.

En ting er at gøre det muligt for systemet at overfører alle bilag fra "klar til udførelse" til en kassekladde (kan vi idag) men en helt anden ting er i, hvilken rækkefølge skal systemet nummerere og sortere de overførte bilag.

 For at blive lidt klogere på dit ønske, så har jeg et par opfølgende spørgsmål

- Tænker du, at det næste ledige bilagsnummer tildeles det bilag med den ældste dato eller, hvordan     tænker du at det skal håndteres?

- Skal systemet automatisk sortere bilagene der ligger i mappen - klar til udførelse - baseret på datoen på bilaget eller datoen for indlæsningen af bilaget eller hvordan tænker du det?

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
opdateret
Hej Heidi :)

Jeg faldt over dette indlæg, som du ikke har fået svar på.

Du kan godt overføre alle bilag, der er 'klar til udførelse'.

Alle bilag som har fået tastet de nødvendige data vil ligge i 'klar til udførelse'. Herinde har du mulighed for at trykke på en tekst, hvor der står 'udfør alle'.

På denne måde vil alle bilag herinde blive overført til kassekladden. Som jeg forstår det, så løser dette din udfordring, hvis ikke, så må du meget gerne rette mig.

 

God dag :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)