forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Kan ikke få vist leveringsdato under "i ordre"

0
Vi mangler at kunne få vist leveringsdato under Varer -> i ordre -> i vinduet "vis detaljer". Denne funktion er meget vigtig for at vi kan tilrettelægge vores logistik, men også i forhold til at få vist lagerstatus på vores kommende webshop. Vi har ordre liggende i systemet som først skal afleveres om 2 år, fordi vi arbejder på projektmarkedet, og det betyder at systemet trækker varen på lageret, men det tager ikke højde for at der fx er armaturer på vej hjem, som der kan bestilles af. Så vi kan reelt have minus på lager, varer på vej hjem men de kan ikke ses på webshoppen, fordi leveringsdatoen ikke er synlig.

Kunne det være muligt at få denne funktion oprettet?

Vh Stine
spurgt 8 Aug i Forslag » Lager af SVH

1 Svar

Hej Stine 

Tak for dit indlæg. 

Som jeg læser indlægget, så efterlyser i en mulighed for at se leveringsdatoen på jeres bestilte varer  og der vil jeg nævne, at det kan du allerede idag via vores lagermodul og så vil du på dine vareleverandørbestillinger få en synlig leveringsdato. 

Er det en løsning der kan fungere for jer? 

Med venlig hilsen

Simon Søgaard-Pedersen

Online regnskabsprogram

besvaret 18 Aug Forslag af Simon P.
Hej Simon
Tak for dit svar. Den løsning du skriver kender jeg godt. Det jeg efterspørger er, at når man går ind på en given vare og trykker "I ordre", så åbnes et nyt vindue hvor vi kan se alle de kunder som har ordret denne vare. Det er herinde vi ønsker at kunne få vist kundens leveringsdato.
Hej Stine :)

Jeg følger lige op på Simons svar her.
Jeg kan sagtens forstå, at du har behov for at se, hvornår du leverer en bestemt ordre til en kunde.

Jeg vil dog lige tillade mig at udfordre dit forslag lidt ;)

Som jeg forstår det, så vil du egentligt bare gerne vide, hvornår en specifik ordre leveres til kunden.

Dette kan du allerede nu se ret nemt, hvis du hopper ind i dine igangværende ordre. Her kan du finde kunden med tilhørende leveringsdato for ordren.

Det er her jeg vil tillade mig at udfordre dig lidt. Hvorfor skulle du gennem dit varekartotek gå og finde ud af, hvornår en bestemt ordre skal leveres? Du har allerede denne mulighed i fanen ordre, hvilket giver mere mening for mig. Det virker umiddelbart mere naturligt at tjekke sine ordre i den fane, hvor du har alle dine ordre samlet og skal arbejde videre med ordren.

Det er dog bare min mening. Derfor må du meget gerne beskrive, hvilken ekstra værdi det skulle give dig, at tjekke det varekartoteket.

Som sagt kan jeg sagtens følge dig i, at det er rart at kunne se, men vi vurderer hele tiden, hvor meget værdi en evt. forbedring ville skabe for en større mængde af kunder, og som jeg læser dit forslag, så kan jeg ikke se, hvor det skulle skabe en væsentligt større værdi. Derfor vil dit forslag som det står nu ikke blive prioriteret herinde.

Jeg er dog meget åben for at høre, hvorfor og hvordan den ændring skulle gavne dig i forhold til at gå gennem ordre.

Jeg ser frem til at høre fra dig : )
i gang× 3
løst× 83
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.