Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Omsætningsrapporter på varianter (kategorier)

0
I dag er det ikke muligt at kunnne lave rapporter på salget af ens varianter. Det er derved ikke muligt f.eks. at se hvilke farver eller størrelser (eller noget helt tredje) man sælger mest af. Denne information er vigtig for at kunne planlægge hvilke varianter man skal få produceret/indkøbe, således man har de rigtige varer på lager.

Er det muligt at man ville kunne tilføje dette til siden med omsætningsstatikker, så man kan f.eks. lave salgsrapporter på med sortering på varianter.
i Forslag » Andet af (190 points)

2 Svar

Hej Thomas :)

Du har helt ret i, at det er svært at se, hvilke varianter man har solgt. Der er ikke en stor mængde af kunder, som benytter denne funktion, men jeg synes alligevel, at den skaber stor værdi for jer, der gør.

Derfor vil jeg gerne tage dit forslag med videre til vores interne, hvor jeg vender forslaget med vores udviklere :)

Jeg vender tilbage her på indlægget når jeg ved mere.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej igen :)

Vi har fået vendt det internt. Vi blev hurtigt enige om, at dette giver rigtig god mening. Sagen er bare den, at det er forholdsvis lille gruppe af kunder, som anvender denne funktion. Derfor vil den ikke have den højeste prioritet på vores roadmap.

Jeg vil gemme ideen til fremtiden i vores idebank. Det betyder, at jeg for nu vil afvise forslaget, men at vi har det liggende. Idebanken er noget jeg løbende kigger gennem, og hvis vi rammer et hul, hvor dette passer ind, så vil jeg genbesøge forslaget.

Du skal dog have tak for at ytre dine holdninger her på vores forum. Det er meget værdsat :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)