Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Udgifts APP

+1
Jeg savner at kunne indscanne flere sider vedr. samme bilag

Jeg savner at kunne se hvilke firma, jeg logge på, er freelancer, og logger af og på med forskellige firmer..

hilsen

Sass Economy
i Forslag » Andet af (1.4k points)

1 Svar

Hej Marianne :)

Jeg er helt enig i, at det er for svært at se, hvilken aftale man er inde på, hvis man arbejder som freelancer på flere aftaler. Derfor er dette også en funktion vi allerede i gang med at kigge på, og den vil komme. Derfor vil jeg sige, at den del af dit forslag allerede er i gang.

 

I forhold til at kombinere bilag allerede i appen, så kan vi hurtigt blive enige om, at det er en godt ide. Jeg vil dog også sige, at vi har mange gode forslag liggende på vores app og nogle af dem er forholdsvis kritiske for nogle brugeren. Der vil jeg mere vurdere dit forslag som et 'nice to have', da du inde i selve e-conomic applikationen godt kan samle den efterfølgende.

Det betyder, at jeg i første omgang vil afvise dit forslag omkring at kunne samle bilag i appen.

Jeg vil dog stadig gemme ideen i vores idebank. Det betyder, at vi gemmer ideen og når de mere kritiske forslag er løst, så vil genbesøge dit forslag. Dette kan dog ligge noget ude i fremtiden og derfor skal du ikke forvente det er noget vi kigger på lige med det samme.

 

Du skal have tak for dine inputs. smiley

 

 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)