Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Indikation om der er u-fakturerede timer/km/udlæg i Projektmodul

+3

Hej..sidder lige og fakturerer og tænker på det ville være super smart hvis man kunne lave en indikation for om der var timer, km eller udlæg til godkendelse ud for den enkelte medarbejder ..som det er nu skal jeg tjekke hver eneste for at se om de har registreret timer (jeg kan se datoen for de ældste timer så her er jeg lidt hjulpet), km eller har udlæg -> Idé :Der er et ikon for hhv. tidsregistrering (ur), km (kmtæller) og udlæg (bilag),..hvis disse f.eks ændrede farve hvis der var noget at godkende ville jeg spare rigtig meget tid hver den sidste i måneden :-)

i Forslag » Projektstyring af (180 points)

2 Svar

Hej og tak for dit forslag :)

Jeg kan sagtens se ideen i det du skriver. Lige nu skal man ind på hver enkelt medarbejder for at se om der er km eller udlæg, der mangler godkendelse.

Når du først er inde på medarbejderen, så er det ret nemt at godkende fx en måned af gangen, men jeg er enig i, at det ikke er optimalt at skulle ind og tjekke hver eneste.

Derfor vil jeg tage dit forslag med videre til vores næste interne møde, hvor jeg vender det sammen med vores udviklere.

Dit forslag sættes derfor som overvejes.

Jeg vender tilbage når jeg har et endeligt svar, men det giver helt sikkert mening.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej igen :)

Vi har nu fået vendt det internt. Vi er helt med på, at opsætningen af dette ikke er så god, som den kunne være.

Derfor vil vi gerne prøve at arbejde mod en løsning.

Om det bliver et farveskift eller lignende på ikonet er jeg ikke helt sikker på. Jeg føler godt vi kan tillade at drømme lidt større omkring hele det flow der findes på godkendelse af udlæg/km/timer. Derfor vil vi prøve at arbejde mod en lidt større løsning på disse.

Det vil sige, at der ikke er en løsning klar på nuværende tidspunkt, og vi ikke har det prioriteret i vores roadmap, men vi erkender, at dette burde være bedre og vi vil prøve at finde en løsning :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Tak for svaret. Jeg glæder mig til hvad I måtte finde ud af