Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




vedr. debitor

0
Hej alle jeg har et lille problem, hvis jeg kigger på debitorsaltolisten har jeg en kunde med nr 15 som står som skyldner, hvilket passer, men går jeg under kunder kan jeg ikke finde kunde nr 15, eller hvis jeg prøver at lave en indbetaling kan man heller ikke finde kunde nummer 15, hvad gør jeg for at nulstille nr. 15? da pengene er kommet ind i banken

Hilsen Rasmus
i Spørgsmål » Andet af (180 points)

2 Svar

Hej Rasmus.

Du skal ind på kunde og manuelt udligne beløbet.

Karin

info@kojbr.dk
Spørgsmål af (260 points)
Hej Rasmus og Karin :)

Tak til Karin for input. Du har fuldstændig ret i, at kunden skal udlignes :)

Rasmus, du skriver, at du ikke kan finde kunden under fanen 'kunder'. Det kan skyldes, at denne kunde er spærret. Hvis du går ind under kunder og skifter det lille felt, som hedder 'vis', fra åbne til spærrede, så er min tanke, at den ligger herinde. Så skal du redigere kunden og skifte adgang til åben. Du kan nu bogføre de manglende posteringer og udligne, så kundens skyldige beløb går i nul.

Lad mig endelig høre om det hele lykkedes for dig, eller hvis dette ikke er problemet :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)