Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kladde i den nye inbox

+1
Hej

 

Det ville være dejligt om det var muligt at sætte den nye INBOX op således at man ikke skal vælge kladde ved hver postering, det går tilbage til daglig ved hver ny postering. Og jeg har en kladde til bogføring af leverandører, jeg har døbt kreditor. Og jeg skal ved hver postering ændre kladden til dette.

Håber I forstår det jeg har skrevet.

 

MVH

Anette

Balanz
i Forslag » Bilagshåndtering af (130 points)
Det samme her.

Glemmer tid at rette det og så ligge de i den forkerte kasseklade. Øv.

1 Svar

Hej Anette :)

Det giver rigtig god mening. Jeg kan godt se et arbejdsflow, hvor det kan være belastende at skulle skifte kassekladden hver eneste gang. 

Vi leger lige nu med ideen om, at sorteringen i SmartInbox skal være ligesom du sorterer dem under regnskab. Det er dog ikke noget vi har højest på listen af forbedringer i SmartInbox, men det er på listen.

Et lille 'snydetrick' herfra er, at du kan ændre din kassekladde daglig til din kassekladde for kreditorer. Hvis du har en masse posteringer i kladden, så kan det være svært, men hvis du på et tidspunkt har to tomme kladder, så kan du lige bytte rundt på omsætningen, så vil din kreditorkladde ligge der, hvor daglig ligger nu. Du kan læse om opsætning af kassekladder her. Ellers er du også meget velkommen til at ringe på 88 20 48 40, så er jeg sikker på en supporter nok skal hjælpe dig gennem :) 

Jeg håber det kan hjælpe dig her og nu, da tilpasning af kassekladderne ligger lidt ude i fremtiden. 

 

Rigtig god dag smiley

 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)