Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Aendring af tegnsaetning

0
Hej E-conomics

Jeg har nettop vaeret i dialog med en af jeres meget hjaelpsomme support medarbejdere.

Hun gjorde mig opmarksom paa, at det ikke var muligt at aendre tegnsaetningen paa kommaer og punktummer. Altsaa fra det danske 1.000,00 til den internationale 1,000.00

Da jeg sidder i en global virksomhed, hvilket betyder folk med forskellige nationaliteter skal have adgang, kan det skabe en del forvirring.

Jeg foreslaar derfor at man kan aendre denne instilling :)

Fortsat god dag
i Forslag » Andet af (140 points)

2 Svar

Hej og tak for dit forslag :)

For globale virksomheder kan jeg godt se behovet for at kunne ændre dette. Jeg må også sige, at det ikke er en funktion, som er meget efterspurgt i e-conomic. Vi vurderer hele tiden, hvor mange kunder et forslag ville kunne gavne og hvor høj værdi det ville give for de kunder. Her vil jeg sige, at din forespørgsel ikke er noget som vil vægte højt.

Jeg vil dog gerne prøve at gå videre med ideen til vores udviklere og præsentere det. Grunden til jeg skrev det andet var for, at du allerede nu vidste, hvordan vi sorterer i vores forslag. Jeg er ikke den helt store programmør, så jeg ved ikke, hvor teknisk svært denne funktion ville være at implementere. Derfor er jeg nødt til at snakke med dem, der har forstand på det.

Lige så snart jeg har snakket med dem, så får du et svar på om det er noget vi vil lægge ind i vores plan for, hvilke funktioner vi udvikler :)

En lille bonus herfra er, at du godt kan ændre tegnsætningen i de faktura du sender ud, hvis du ikke allerede vidste det. Det kan du se, hvordan du gør her.

 

Du skal have mange tak for, at du ville bruge din tid på at komme med ideer. Jeg vender tilbage når vi har snakket om det internt :)

 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej igen :)

Vi har nu snakket om det herinde.

Der vil ikke komme en funktion til at ændre dette som en valgmulighed.

Det er dog sådan, at hvis du fx arbejder med Windows, så vil den engelske udgave gøre, at tegnsætningen i e-conomic også ændrer sig.

Hvis i allerede har installeret det på jeres computer, så skal det afinstalleres og så installeres igen, så det er måske lidt voldsomt for at få dette ændret. Men næste gang i måske får nyt, så kan i overveje denne mulighed.

Derfor vil jeg afvise dit forslag med henvise til den mulighed, der er beskrevet herover :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)