Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Log admin - tilføje "logud" tider

+1
Hej

Jeg/vi bruger loggen så godt det går til at holde lidt styr på vores tidsforbrug. Denne Log er fin til nogle ting, men et stempel for ud-logning på de forskellige kunder ville helt kanon.

 

Bare et forslag.

 

Hilsen

Vagn/Talkonsulenten
i Forslag » Andet af (130 points)
Et rigtig godt forslag, som jeg tidligere har stillet. Det blev desværre forkastet, men det kan jo være, vi kan få nogle flere med denne gang.
Mvh
Finn
e-consultic.dk

2 Svar

Hej Vagn og Finn :)

Jeg kan godt se en ide i at have log ud tidspunkt med.

I forhold til, at Finn skriver vi før har afvist det, så kan det sagtens være. Jeg vil dog alligevel tage forslaget med videre og prøve at 'angribe' det fra min vinkel og se på, hvad vores udviklere siger.

Jeg vil dog også sige, at loggen ikke er tiltænkt som et styringsværktøj til at se antal timer, men det ville da være super smart, hvis man også kunne bruge den til det. Derfor er der heller ikke garanti for, at denne mulighed vil komme, men jeg vil gerne give det et skud.

Jeg kommer med en opdatering her på indlægget når vi har vendt den internt :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej igen :)

Vi har vendt den internt og vi er blevet enige om, at vi helt overordnet gerne vil kigge på vores log.

Det kommer til at foregå ved, at vi tager de forespørgsler alle jer kunder har. Dem samler vi på en liste, som løbende bliver opdateret. Listen vil være tilgængelig for vores udviklere, og så vil de lidt hen ad vejen implementere forslag.

Der er dog en lille udfordring i forhold til at registrere, hvornår man logger ud.

Hvis man aktivt går ind og trykker på det orange tandhjul -> log af, så ville vi højst sandsynligt kunne logge det og gøre det synligt. Jeg vil dog vove at påstå, at de fleste bare lukker siden.

Hvis man gør det, så vil sessionen for log out være åben i 24 timer. Det vil sige der går 24 timer før programmet går ind og logger dig af. Du kan selv teste det ved at lukke e-conomic og søge på https://secure.e-conomic.com/secure/#! - så vil du opleve, at du helt automatisk logger ind igen i 24 timer.

Her vil det jo ikke være retvisende at vise, hvornår der er logget af.

Derfor vil jeg sige, at dit forslag bliver utroligt svært at implementere.

Jeg vil derimod henvise dig til vores administrator team, som har en løsning, der hedder advisor. Den er lavet til revisorer/bogholdere, som ønsker at holde styr på deres tid på kunder m.m.

Hvis du skriver til a-team@e-conomic.com og kort beskriver du gerne vil høre mere omkring adviser, så vil de kontakte dig og herefter kan i tage en snak om hvorvidt det er en løsning for dig :)

 

Jeg håber det hele giver mening, ellers siger du bare til :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)