Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




E-mail signatur

+1

Når man vælger at medsende et link til en faktura man sender til en kunde, så genereres signaturen "Du kan også åbne den vedhæftede fil ved at klikke her: Faktura i PDF-format".

Det kunne være rart hvis man kunne redigere denne tekst og linktekst, og evt. oversætte den til engelsk.

Mvh Per

i Forslag » Andet af (130 points)

3 Svar

Hej Per og tak for dit forslag :)

 

Jeg synes det du skriver giver rigtig god mening. Vi er i gang med at kigge på hele opsætningen af mails, men lige præcis den tekst du beskriver har vi ikke overvejet, så tak for det. Jeg vil tage den med videre til vores udviklere i forhold til når vi kigger på hele opsætningen af mails.

Du kan allerede nu godt lave det på engelsk ved at ændre din brugers sprog i e-conomic til engelsk. Så vil både filnavnet og teksten i mailen blive på engelsk. Det er dog lidt besværligt at gøre dette, da du skal logge ud og ind før den opdaterer sproget. Derfor vil jeg som sagt gerne tage dit forslag med videre.

Det skal dog siges, at der er mange ting vi gerne vil lave om på en gang ved mail afsendelse, så vi forventer først at have en løsning klar i 2018, da hellere vil en god løsning, der løser mange problemstillinger på en gang, i stedet for at lave en masse halve løsninger. Det skal også lige siges, at jeg ikke kan garantere, at vi retter i det du beskriver, men det skal jeg nok komme med en opdatering på, efter vi har snakket om det internt.

Jeg sætter indtil videre dit forslag som overvejes smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej Per :)

Som jeg beskrev i mit forrige svar, så er vi i gang med at kigge på hele vores mailflow. Det bliver dog først i 2018. Ikke desto mindre, så er dit forslag røget med i puljen der. Jeg håber det er okay der går lidt tid. Det er nemlig en ret stor ændring vi er ude i.

Hvis alt går efter planen, så vil dit forslag komme med til den tid.

Mange tak for du ville bruge din tid på at skrive herinde på vores forum smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Per :)

Så er jeg her igen.

Selve sagen med vores mailflow er ikke kommet en løsning nærmere. Derfor vil jeg også gå ind og forventningsafstemme bedre med dig i forhold til dit forslag. Det ville være forkert at antage dette som planlagt og derfor ændrer jeg status.

Da jeg ikke kan sige noget om, hvorvidt dette vil komme med og i så fald, hvornår det vil komme, så vil jeg ændre status til implementeres ikke. Du skal vide ideen stadig er noteret, men at det har lange udsigter og der ingen garanti er.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)