Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Betaling for Dimension

0
Jeg har igennem nogle år haft brug for Dimension i mit regnskab. Det har jeg ikke fremadrettet, hvorfor jeg har opsagt modulet pr. 30.09.2017.

Nu er der sket det besynderlige, at modulet er forsvundet fra min aftale, også selvom jeg har betalt for juli kvartal.

Og endnu værre er det, at jeg ikke kan udskrive Dimensionsrapporter bagud i tiden.

Dvs. jeg har troligt betalt for modulet i mange måneder, men kan ikke mere udnytte mine data i den forbindelse.

Hvis modulet kun var til låns, forventer jeg at få mine penge tilbage. Ellers må I finde en løsning, hvor systemet kan datostyre faciliteten.
i Forslag » Dimension (afdelinger) af (26.5k points)
opdateret af

1 Svar

Hej Erik :)

Jeg vil give dig ret i, at du burde have modulet frem til d. 30.09.2017. Det vil jeg gerne finde en løsning på. I mellem tiden kan du gå ind og slå modulet til igen, så skal jeg nok finde en løsning, så vi framelder modulet pr. 30.09.2017. Jeg skal nok sørge for, at du ikke betaler længere end den periode, hvis du ikke ønsker det. I den forbindelse ville det være helt perfekt, hvis du enten skriver dit aftalenummer her, eller sender det til info@e-conomic.dk att. Jesper Mieritz, så ved jeg hvilken aftale det drejer sig om.

I forhold til om modulet er til låns, så er det i bund og grund sådan det fungerer når man køber noget på abonnement. Når abonnementet ophører, så ophører alle de ting som fulgte med også. Du kan dog sagtens trække data ud af e-conomic inden den 30.09.2017, så kan du på den måde beholde de data du ønsker at opbevare.

Sig endelig til, hvis der er noget du er i tvivl om, eller hvis du har opfølgende spørgsmål smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)