Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Saldobalance

0
Hej,

Jeg vil gerne komme med et forslag. Saldobalancen har en sort linje ved overskriften. Den gentages igen efter aktiverne. Det ville være så rart, hvis den også blev gentaget efter resultatopgørelsen. Dermed kommer der en klar afgrænsning i rapporten mellem de forskellige dele: Resultatopgørelsen, Aktiver, og passiver.

Mvh

Maria
i Forslag » Andet af (150 points)

1 Svar

Hej Maria og tak for du ville bruge tid på at komme med forslag til os :) 

Bare lige så jeg er helt sikker på, hvilken sort linje du tænker på, så har jeg taget et screenshot af den linje jeg tror det er. 

Du kan se den her: 

Jeg håber du kan se, hvilken linje jeg har markeret. Er det den linje? Hvis ikke, hvad er der så for en sort linje? :)


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Ja, det er den rigtige. På min udskrift er den kun øverst og mellem aktiver og passiver. Ikke mellem resultatopgørelsen og aktiverne. Det ville være rart med adskillelse.
Mvh
Super, så er jeg med :)

Det kan du allerede godt nu. Du skal ind og lave om i opsætningen af kontoplanen.
Du gør det ved at gå ind under regnskab -> søgning og lister -> kontoplanen -> finder den overskrift du gerne vil have linjerne på -> redigerer den og ændrer den fra 'overskrift' til 'overskrift start', så er den klaret :)

Sig endelig til, hvis det driller :)
Jamen det er jo fantastisk! Jeg fik at vide i chatten at det ikke kunne lade sig gøre!
Tusinde tak!
Nå for den! Det må jeg lige smutte ud og fortælle dem så ;)
Men perfekt det kunne løse dit problem! :)

Hilsen Jesper Mieritz