forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Smart Inbox - manuel kundefakturaer

0
Hej

Vi er et par stykker der bogfører for vognmænd og de får afregninger, fra de vognmænd de kører for, i stedet for at de selv skriver regninger. D

Derfor ville jeg synes det var smart hvis man også kunne vælge en manuel kundefaktura i smart inboxen.

Er det muligt, at der kan åbnes for den mulighed.  

Venlig hilsen

Rebecca
spurgt 29 Jun i Spørgsmål » e-conomic generelt af rem

3 Svar

Hej Rebecca :)

Det er ikke en forespørgsel vi har hørt før, da det typisk går den anden vej rundt med leverandører og finansbilag.

Jeg vil gerne kigge lidt nærmere på det. Inden jeg gør det, så vil jeg høre, hvornår det giver mening for jer at kunne bruge inbox'en til at vedhæfte til en manuel kundefaktura? Og ydermere en forklaring af dit arbejdsflow. Så er jeg sikker på, at jeg forstår din problem helt korrekt :)

Jeg håber du er frisk på at uddybe, så vi kan kigge på den bedste løsning.

Med venlig hilsen

Jesper Mieritz

Online regnskabsprogram

besvaret 5 Jul Spørgsmål af Jesper Mieritz
Hej Jesper

Nu håber jeg, at jeg svarer det rigtige sted.

Vi får det vi kalder afregninger/selv billing invoice fra større vognmænd. Disse afregninger bliver sendt som pdf-filer, lige som leverandørfakturaer. Når vi modtager dem, bogføres de som manuelle kundefakturaer, derfor vil vi gerne kunne vælge manuelle kundefakturaer i smart inboxen.

Afregningerne laves af "kunden" og ikke af virksomheden selv.
besvaret 5 Jul Spørgsmål af rem
Det er helt fint du svarer på denne måde :)

Jeg kan godt se, hvad du mener. Jeg har givet dit forslag videre til udviklingen.
Det skal dog sige, at inbox'en er helt ny og vi har fået en masse gode ideer og forslag, ligesom dit.

Derfor kan jeg ikke love dig. Det bliver lavet, og hvis det gør, så er det nok lidt ude i fremtiden.
Men du skal vide vi har det med i vores overvejelser, så mange tak for dit input.
Og forresten super fedt at høre du er kommet i gang med vores nye inbox. Jeg håber den kan hjælpe jer i jeres daglige arbejde :)

Hilsen Jesper Mieritz
Hej Rebecca :)

Vi er kommet lidt videre med, hvad der skal ske med vores SmartInbox. Derfor giver jeg dig lige en melding på dit forslag.

I første omgang vil vi afvise det. Jeg kan godt se det ville være smart for jer, men det er lidt en edge case for den brede mængde af kunder. Derfor vil vi fortsat holde fokus på at det skal være i forhold til leverandørfaktura og finansbilag. Dit forslag sættes derfor som implementeres ikke.

Dit forslag er stadig gemt, men udsigterne til det er ikke noget der er lagt en plan for. Derfor er det slet ikke sikker punktet bliver implementeret.

Du skal dog stadig have tak for at komme med forslag til vores nye modul.

Rigtig god weekend :)

Med venlig hilsen

Jesper Mieritz

Online regnskabsprogram

besvaret 25 Aug Spørgsmål af Jesper Mieritz
løst× 1436
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.