Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Smart Inbox - manuel kundefakturaer

0
Hej

Vi er et par stykker der bogfører for vognmænd og de får afregninger, fra de vognmænd de kører for, i stedet for at de selv skriver regninger. D

Derfor ville jeg synes det var smart hvis man også kunne vælge en manuel kundefaktura i smart inboxen.

Er det muligt, at der kan åbnes for den mulighed.  

Venlig hilsen

Rebecca
i Spørgsmål » Andet af (230 points)

3 Svar

Hej Rebecca :)

 

Det er ikke en forespørgsel vi har hørt før, da det typisk går den anden vej rundt med leverandører og finansbilag.

Jeg vil gerne kigge lidt nærmere på det. Inden jeg gør det, så vil jeg høre, hvornår det giver mening for jer at kunne bruge inbox'en til at vedhæfte til en manuel kundefaktura? Og ydermere en forklaring af dit arbejdsflow. Så er jeg sikker på, at jeg forstår din problem helt korrekt :)

Jeg håber du er frisk på at uddybe, så vi kan kigge på den bedste løsning.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

Nu håber jeg, at jeg svarer det rigtige sted.

Vi får det vi kalder afregninger/selv billing invoice fra større vognmænd. Disse afregninger bliver sendt som pdf-filer, lige som leverandørfakturaer. Når vi modtager dem, bogføres de som manuelle kundefakturaer, derfor vil vi gerne kunne vælge manuelle kundefakturaer i smart inboxen.

Afregningerne laves af "kunden" og ikke af virksomheden selv.
Spørgsmål af (230 points)
Det er helt fint du svarer på denne måde :)

Jeg kan godt se, hvad du mener. Jeg har givet dit forslag videre til udviklingen.
Det skal dog sige, at inbox'en er helt ny og vi har fået en masse gode ideer og forslag, ligesom dit.

Derfor kan jeg ikke love dig. Det bliver lavet, og hvis det gør, så er det nok lidt ude i fremtiden.
Men du skal vide vi har det med i vores overvejelser, så mange tak for dit input.
Og forresten super fedt at høre du er kommet i gang med vores nye inbox. Jeg håber den kan hjælpe jer i jeres daglige arbejde :)

Hilsen Jesper Mieritz
Hej Rebecca :)

Vi er kommet lidt videre med, hvad der skal ske med vores SmartInbox. Derfor giver jeg dig lige en melding på dit forslag.

I første omgang vil vi afvise det. Jeg kan godt se det ville være smart for jer, men det er lidt en edge case for den brede mængde af kunder. Derfor vil vi fortsat holde fokus på at det skal være i forhold til leverandørfaktura og finansbilag. Dit forslag sættes derfor som implementeres ikke.

Dit forslag er stadig gemt, men udsigterne til det er ikke noget der er lagt en plan for. Derfor er det slet ikke sikker punktet bliver implementeret.

 

Du skal dog stadig have tak for at komme med forslag til vores nye modul.

Rigtig god weekend :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Hej,

Er I kommet videre med denne forespørgsel eller holder I fast i jeres "Implementeres ikke"?

Jeg har også større kunder, som vi løbende fakturerer. De sendes månedsvise opgørelser over deres omsætning af vores varer,  hvorved de optjener bonus. Ligeledes fakturere de os diverse reklameomkostninger, de har lagt ud for i perioden. Deres fakturaer og vores fakturaer bogføres på samme konto for at afstemning af kontoudtog og betalinger gøres nemmere (og er ganske almindeligt). Jeg kunne derfor også rigtig godt tænke mig, at man kunne bogføre manuelle kundefakturaer i SmartInbox, så deres og vores fakturaer bliver samlet på samme konto. Det virker skørt, at man lige har valgt at fravælge denne type. Jeg bogfører dem p.t. udenom Smart Inbox, fordi det ikke kan lade sig gøre, og det er sådan set lidt ærgerligt.

Hej og mange tak for dit spørgsmål,

For at være klar omkring, hvor vi står lige, så er det ikke på plakaten lige nu og her. 
Vi har fået en masse feedback på Smart Inbox som vi har været i gang med og stadig er i gang med.
Det er meget feedback på de nuværende posteringstyper vi tillader og som var det første udgangspunkt til, hvad ideen var med Inbox'en.

Det er stadig vores plan for nu, men jeg vil bagefter lufte ideen omkring, at tillade flere posteringstyper. For at forventingsafstemme, så vil udsigterne til dette være lange, men så ved du, hvor vi står henne lige nu.

 Rigtig god dag smiley