Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Funktion til godkendelsesprocedure af indskannede bilag

0
Er der planer for en godkendelses procedure for medarbejderes udgiftsbilag? Mine medarbejdere har firma MasterCard, og det ville virkelig være fedt hvis de kunne scanne bilag ind og at der derefter var en godkendelses procedure hvor jeg eller en anden skal godkende omkostningen inden den bogføres
i Forslag » Bilagshåndtering af (130 points)

1 Svar

Hej Sebastian :)

 

Jeg kan godt se det ville være rigtig smart at have mulighed for dette. Jeg vil dog sige, at vores indscanningsmodul i første omgang ikke er tiltænkt at være et system til at styre godkendte udlæg, men blot en håndtering af selve bilagene.

Hvis det endelig var noget vi skulle tage op, så vil jeg være ærlig at sige, at det kommer helt bagerst i bunken af de forslag vi har til vores indscanningsmodul. Der føler jeg, at det er bedre at give en klar udmelding frem for at love guld og grønne skove.

Jeg vil derimod henvise til vores partnere, som har produkter, der er meget bedre til at håndtere dette.

Vi har blandt andet ey e-fakturering og edilion, som jeg mener kan løse dine behov bedre.

Hvis du vil være helt sikker på, at de kan opfylde dine behov, så synes jeg helt sikkert du skal tage en snak med dem og høre, hvad de kan tilbyde.

Jeg vil derfor sætte dit forslag som implementeres ikke, men jeg håber du kan finde en god løsning hos vores partnere :)

Du skal dog have tak for dit forslag, og en rigtig lækker dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
OK, det virker herfra som om det mere er en beskyttelse af jeres partnere... men det må vi jo så kigge på.
Jeg kan godt se, hvorfor du tænker det, men det er bare en ærlig erkendelse af, at deres løsning er bedre til det du ønsker.

Som sagt er vores Inbox ikke bygget til at skulle være en modul til et godkendelsesflow, selv om jeg vil medgive dig, at det ville være lækker udvidelse af modulet.
Jeg vil heller ikke afvise, at det på sigt er noget vi kan arbejde hen i mod, men der er mange andre ting, som vil blive prioriteret højere. Derfor vil jeg ikke sige, at vi gerne vil kigge på det og du så efterfølgende skal sidde 1-2 år og vente på vi når dertil, hvis vi overhovedet når dertil.

Det var egentligt bare derfor jeg peger dig hen i mod vores partnere, så du kan få en løsning, der kan hjælpe dig.

Hilsen Jesper Mieritz