Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Nogen der har prøvet Smart Inbox?

–2
Jeg kunne godt tænke mig at høre tilbagemeldinger fra Economic Smart inbox brugere.

Virker det?

Er alle børnesygdomme væk?
i Spørgsmål » Andet af (760 points)
Hold dig langt fra dette -   virker ikke

2 Svar

Det virker ikke så godt endnu. Stadig ret mange børnesygdomme i min optik. Her er en liste:

Hvis Leverandør ikke findes når et bilag indlæses, kan man ikke vælge Leverandør i stedet for Finans, man kan ikke oprette en Leverandør fra Smart Inbox, og man kan ikke få den til at "læse" bilaget igen efter leverandør er oprettet.

Det er ikke helt til at se hvornår et bilag er klar til oprettelse, når nogle felter er gult markeret - jeg har ikke helt luret hvad det betyder, men jeg opfatter det som om "noget" mangler.

Når man skal vedhæfte et bilag til en ekisterende postering, så kommer alle posteringer frem. Så hvis du har bogført en Leverandørfaktura med moms, får du alle 3 poster at vælge imellem, både ex moms, inkl. moms og momsbeløbet.

Man kan ikke søge/filtrere i tidligere posteringer, men man har bare en lang liste med alle tidligere posteringer. Man kan sortere på kolonner....

Der ligger en funktion man kan trykke øverst i højre hjørne af bilaget, hvor det ser ud til at der kommer 3 muligheder frem, men da mulighederne vises bagved bilaget, kan man hverken se hvad der står, eller trykke på dem. Måske der er noget smart i denne menu.

Det kunne være fedt hvis man i denne del også kunne vælge Dimension, for dem der har dette valgt (det har vi).

Når disse funktioner er på plads tror jeg det bliver virkelig godt!

Mvh Jesper
Spørgsmål af (140 points)
Mange tak for svaret. Lad os håbe at de får styr på det snart.
Hej Jesper :)

I forhold til de 'gule felter', så betyder det, at det er et felt som systemet har foreslået jer ud fra de data der kan aflæses. Jeg håber kan opklare den del :)

Du skriver:
"Man kan ikke søge/filtrere i tidligere posteringer, men man har bare en lang liste med alle tidligere posteringer. Man kan sortere på kolonner....

Der ligger en funktion man kan trykke øverst i højre hjørne af bilaget, hvor det ser ud til at der kommer 3 muligheder frem, men da mulighederne vises bagved bilaget, kan man hverken se hvad der står, eller trykke på dem. Måske der er noget smart i denne menu."

Jeg må være ærlig at sige, jeg ikke er helt med her. Kan jeg få dig til at uddybe det for min skyld? :)
Hej Jesper,

Det kan du tro :-)

1: "Man kan ikke søge/filtrere i tidligere posteringer, men man har bare en lang liste med alle tidligere posteringer. Man kan sortere på kolonner...."
Forklaring: Et bilag er kommet ind i Smart Inbox. Jeg vælger "Vedhæft til postering" i feltet "Bilag" vælger jeg søge-knappen. Så får jeg en lang liste uden søgemuligheder. Der kunne det være rart at kunne søge og ikke bare sortere.

2:"Der ligger en funktion man kan trykke øverst i højre hjørne af bilaget, hvor det ser ud til at der kommer 3 muligheder frem, men da mulighederne vises bagved bilaget, kan man hverken se hvad der står, eller trykke på dem. Måske der er noget smart i denne menu."
Forklaring: Et bilag er kommet ind i Smart Inbox. Der er valgt "Opret ny postering". I øverste højre hjørne af bilaget - selve PDF visningen - kan man trykke på en menu-knap. Den åbner bagved PDF bilaget, og man kan derfor ikke se hvad den kan bruges til.
Jeg har testet i både Google Chrome og IE 11.

Jeg håber at det giver mere mening for andre end mig nu :-)

Mvh Jesper
Hej igen :)

Det giver super god mening. I forhold til at kunne søge i stedet for at bruge sorteringen, så kan jeg godt se, hvad du mener og den vil jeg tage med videre. Super godt forslag.

Den anden del kan jeg dog ikke genskabe hos mig. De tre muligheder er slet, udskriv og udskil bilag.
Derfor kan det være noget på din computer, der driller. Jeg er klar over det kan virke lidt mærkeligt når du har prøvet i to browsere, men hvis du er frisk på at slette cookies, så kan vi se om problemet ligger der.
Hvis du stadig har denne udfordring, så må du meget gerne hive fat direkte i vores support, så vi kan komme med ind på aftalen og kigge på det.

Jeg håber det giver mening, ellers må du sige til :)

Hej smiley

Først og fremmest super fedt at se, at i kan hjælpe og spørge hinanden herinde på vores forum. De bedste svar kommer tit fra brugerne selv, så bliv endelig ved med det.

Det er også fedt der kommer en tilbagemelding på de problemer, vi skulle have med opstarten af det her nye og lækre modul, vi kommer på banen med. Jeg har noteret de ting ned, som beskrevet. Hvis andre brugere har flere udfordringer, så vil jeg lade dette indlæg stå åbent til, at folk løbende kan komme med flere ting, hvis der skulle være noget.


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Super fedt når det kommmer til at virke - mangler p.t. 2 helt basale funktioner - 1. angivelse af afdeling 2. fordeling på flere konti , så man skal efterfølgende ind i kassekladden og redigere posteringerne efterfølgende, så derfor er det ikke særlig anvendelig selv om det har nogle smarte funktioner - håber det er børnesygdomme og ikke udtryk for fremtidig kvalitet.