forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Fastfryse øverste linje

0
Kunne det være muligt at få øverste linje fastfrosset i debitor/kreditor (og muligvis også andre steder) ligesom man kan i excel så overskiften ikke forsvinder. Jeg mangler eks. funktionen når jeg skal finde et ledigt kreditornummer (de er sorteret op i flere intervaller hos os og er ikke oprettet på telefonnummer). Når jeg finder det næste ledige nummer i den kategori det skal ind i skal jeg scrolle hele vejen op igen for at markere at jeg vil lave en ny. Kan det ændres?
spurgt 19 Jun i Forslag » e-conomic generelt af Sine Jensen

1 Svar

Bedste svar

Hej Sine 

Tak for indlægget. 

Jeg kan udmærket godt forstå dit ønske og jeg kan allerede indfri det med det samme. 

Når du står i dit debitor/kreditor kartotek, så kan du (øverst i højre hjørne) trykke på knappen (Lås knapområde) -->   så vil du efterfølgende kunne oprette kreditor/debitor når du finder et ledigt nummer. 

Du kan også se denne vejledning for yderligere info. 

Er det en løsning der kan fungere for jer? :-) 

Med venlig hilsen

Simon Søgaard-Pedersen

Online regnskabsprogram

besvaret 28 Jun Forslag af Simon P.
valgt som bedste svar 28 Jun af Sine Jensen
Fantastisk. Det kommer jeg helt sikkert til at bruge fremadrettet. Tak for hjælpen.
i gang× 3
løst× 83
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.