Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Scrol op og ned på indscannet bilag ved bogføring

0
Når jeg skal bogføre ud fra et indscannet bilag har jeg tidligere kunnet scrolle op og ned på billedet med pageup og -down. Det gjorde, at jeg ikke behøvede at bruge musen mens jeg tastede.
Den funktion findes nu ikke længere, og jeg skal bruge musen for at kigge på det bilag jeg skal bogføre, hvilket betyder, at jeg skal slippe tastaturet  flere gange pr. bilag, og at tidsforbruget nu er over fordoblet på min bogføring.

Der er jo stor fokus på genvejstaster og mindre brug af musen - så hvordan kan det være, at denne funktion ikke længere kan bruges? Vil det være et stort projekt, at få den reetableret?

 

Mvh Signe
i Forslag » Bilagshåndtering af (120 points)
lukket af 🔒
Hej Signe :)

Denne funktion er nu tilbage i programmet. Jeg håber det gøre din hverdag nemmere :)

1 Svar

Hej Signe :)

Det er helt sikkert nemmere at bruge de forskellige genvejstaster og denne funktion har vi ikke pillet ud med vilje.

Så vidt jeg har forstået vores teknikere, så skyldes det en ændring i forskellige browsere. Jeg må være dig svar skyldig i forhold til, hvad der helt præcis er sket. Det er hellere ikke det vigtige her.

Det vigtige er, at vi er klar over problemet og det er noget vi har tænkt og at rette. Vi har lige rullet et nyt stort modul ud omkring hele vores scanningsmodul. Dette skal spille sammen med den funktion du beskriver. Derfor vil der blive kigget på det, når det hele er landet med vores nye scanningsmodul.

Vi vil nemlig gerne rette fejlen. Indtil da håber jeg du kan væbne dig med tålmodighed indtil vi har fået kigget på det :)

Jeg lukker dette indlæg med henvisning til et lignede. Der blive opdateret på det andet indlæg, når vi ved mere. Det andet indlæg kan ses her.


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)