forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Oprette projekt via ordre / faktura

+2
Hej

Vi har mange kunder der anvender projektmodulet til at lave efterkalkulationer på sager, orderer, projekter osv.

Det kunne være rigtig lækkert om det var muligt at oprette et projekt direkte når man opretter en ordre, så man ikke forinden skal oprettet et projekt, eller efterfølgende skal oprettet projektet for så at vende tilbage til ordren, og tilknytte projektet.

Hvis det kunne laves med en knap hvor man kunne vælge "opret projekt" ville det være rigtig nemt, og en del af oplysningerne er allerede på fx ordren - kunden, samme nummer som ordren, evt. beskrivelse.

På denne måde ville det fungere lidt ligesom det gør i C5 og NAV hvor en ordre kan dannes til en sag og dermed tilknyttes omkostninger osv.

Sig endelig til hvis I har brug for yderligere input.

Mvh Alexander / VALJU
spurgt 15 Jun i Forslag » e-conomic generelt af Alexander - VALJU
status opdateret 30 Jun af Simon P.

1 Svar

Hej Alexander

Tak for indlægget.

Jeg kan sagtens se, at det du foreslår vil gøre det til et mere smidigt workflow, hvis man kunne oprette et nyt projekt direkte fra ordren. Jeg vil derfor tage dit forslag med videre på vores interne prioriterings møde og vil derefter komme med et uddybende svar.

Dit indlæg vil derfor få statussen - Overvejes.

Med venlig hilsen

Simon Søgaard-Pedersen

Online regnskabsprogram

besvaret 30 Jun Forslag af Simon P.
Jeg tror vi er flere med kunder, der efterspørger denne funktion. Overvej det rigtigt meget ;-)