Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ordre kan kun delvist leveres

+1
Halihaløj

Når en ordre med et produkt fra en varegruppe med lagertræk + en service fra en varegruppe uden lagertræk overføres til levering og registeret som leveret står ordre stadig som delvist leveret og kan se at det skyldes at servicen fra varegruppen uden lagertræk ikke leveres (Hvilket selvfølgelig er logisk nok) - Kan det ikke fixes så ordren fremstår som fuldt ud leveret når produktet fra varegruppen med lagertræk er leveret??

Med venlig hilsen,
Christian
i Forslag » Andet af (130 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Christian :)

 

Jeg er helt med på, at der er en problemstilling i forhold til det du beskriver. I forhold til, hvad vi kan gøre, så ville jeg høre du havde mulighed for at uddybe din arbejdsgang lidt? Jeg har et par tricks i ærmet til, hvordan du kan løse det, men det afhænger lidt af, hvordan du arbejder.

Hvis du vil uddybe det lidt, så kan vi sammen kigge på, hvordan vi finder den bedste løsning :)

På forhånd tak!

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper,

Ordrene overføres fra WooCommerce til E-conomic vha. IEX integration og i takt med at vi modtager varerne overfører vi dem til levering
Super, mange tak :)

Jeg vil gerne prøve at gå videre med din problemstilling, da der er en lidt tung arbejdsgang her. Vi skal dog overveje flere faktorer, så jeg ikke svare dig på, hvordan det lige lander, men vi vil gerne kigge på det.

I mellemtiden kan du slette ydelserne fra ordren og taste dem på faktura. Så vil du også opnå 'fuld leveret'.
Jeg er klar over det ikke er optimalt og at du mister lidt det smarte ved at tingene skal foregå automatisk, men det er løsning, som vil virke her og nu.

Uden at vide om dette vil virke for jer, så har jeg før set andre ligge fx 10.000 stk af en ydelse på lager, men til en værdi på 0 kr. På denne måde vil de faktisk indgå i lagermodul og derved kan den fuldt leveres og samtidigt har det ingen betydning for din finans. Det er mit bedste bud på en god løsning. Hvis du har en udfordring i forhold til, hvordan det kan virke, så må du meget gerne beskrive den her.

Endnu engang tak for at skrive her på vores forum.
Jeg vender tilbage på indlægget når jeg ved mere :)
Hej igen Christian :)
Jeg kan se der er et indlæg ligesom dit på forum i forvejen.
Derfor lukker jeg det her indlæg med henvisning til dette: http://forum.e-conomic.dk/11374

Det er derinde fremtidige opdateringer vil komme. Du kan gå ind og tilføje eller kommentere på indlægget, så du får opdatering automatisk.

Selv det andet er et gammel indlæg, så kan jeg se vi har en sag på det. Jeg vil derfor prøve at sparke lidt til den, da det giver helt vildt god mening at finde en løsning her.

Hej Christian

Jeg kan med glæde informere om, at dit forslag nu er godkendt og gennemført. Jeg henviser til vores officielle mail herunder som bliver offentliggjort idag

Levering af ordrer med og uden lagertræk
Sidst, men ikke mindst, er der kommet en forbedring til alle jer med tillægsmodulet Lagerstyring. Når du har en ordre med varer, der skal leveres og varer, der ikke skal leveres, kan din ordre nu stå som fuldt leveret. Førhen kunne en ordre med en blanding af varer med lagertræk og uden lagertræk aldrig blive fuldt leveret. Det var på grund af, at leveringen blev styret af følgesedler. Det er kun muligt at danne følgesedler ud fra varer med lagertræk, hvilket betød, at varer uden lagertræk ikke kunne registreres som leveret. Varer uden lagertræk, såsom fragt og administrationsgebyr, er derfor nu taget ud af vurderingen af, hvorvidt en ordre er fuldt leveret, da de aldrig kunne leveres.

 

 


Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)