Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




PageDowb/Up ved bogføring af inscannede bilag.

0

Hej,

Nu har jeg ringet et par gange, for at spørge, hvorfor at funktionen med Pagedows/up er forsvundet ved bogføring af inscannede bilag - det kunne de stakkel to supportere ikke svare på - den sidste lovede dog at undersøge det nærmere.. den første fortalte, at det var taget væk, for det var en fejl at den havde været der før!!!!

Derfor vil jeg også gerne stille spørgsmålet i dette forum, Hvorfor er funktionen taget væk??? - det er mig uforståeligt, da det gør indtastningen langsommere, da man nu skal bruge musen til scrolle op og ned... ergonomisk er det heller ikke i top.

Jeg ser selvfølgelig gerne at funktionen bliver åbnet igen.

Jeg har også skrevet et indlæg i forslag...

Mvh

Kirsten Munk

Munk´s Bogføring

 

Dette er hovedlæg for følgende opslag:

21648

21624

21782

 

i Spørgsmål » Bilagshåndtering af (1.1k points)

3 Svar

Hej Kirsten og tak for dit spørgsmål herinde :)

 

Jeg kan godt se, at du også har lavet et forslag. Så først og fremmest super fedt du vil bruge tid på at skrive herinde.

Når det er sagt, så lader vi tit forum forslag ligge en til to uger helt bevidst. Det skyldes, at vi gerne vil have, at andre kunder skal have mulighed for at komme ind og 'bakke op' omkring forslaget, eller komme med deres syn på sagen. På den måde får vi et bredere billede af behovet for forslaget.

Jeg kan godt se, at det i dit tilfælde ikke giver mening at vente, men det er egentligt også mere et spørgsmål end et forslag, så jeg er glad for du også kom herind og fik dit budskab gennem.

 

For at svare på dit spørgsmål, så er jeg ked af, at du har har fået forskellige svar.

Det rigtige svar er, at det ikke var en fejl, at denne funktion eksisterede. Det er en fejl den er væk. Vi har oprettet fejlen herinde og vi har kigget på den, og vil fortsat kigge på den. Jeg vil også bare være ærlig at sige, at det team, som sidder med den funktion har været hårdt ramt, og de derfor ikke har fået løst problemet endnu.

Det er selvfølgelig ikke i orden, og den tager vi på vores kappe.

Jeg er ked af, at det giver dig gener i forhold til din arbejdsgang, men jeg håber du vil bære over med os i en presset periode herinde. Det er helt sikkert meningen, at denne funktion kommer tilbage. Jeg kan desværre ikke give dig en dato, hvor du kan forvente det rettet, men for at understrege det. Så er det en funktion vi arbejder på at få tilbage i systemet.

 

Jeg beklager ulejligheden og endnu en gang tak :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Hej Kirsten :)

Du er ikke den eneste, som har gjort os opmærksomme på problemet, så vi er klar over, at dette er til gene for jer.

Hvorfor det ikke prioriteres højere er ikke min beslutning, så jeg kan ikke give dig et præcis svar her.

De typiske årsager er dog, at de kigger på andre funktioner, som rammer flere kunder og skaber mere værdi.
Når jeg snakker om at skabe værdi, så er det i forhold til, hvor kritisk det er for brugen af e-conomic.
Selv om jeg erkender, at der er et problem, og det er til irritation for dig, så kan man stille det op mod folk, som måske ikke kan bogføre eller sende en faktura. Det er mere kritisk, da man ikke kan komme videre. Der er ingen løsning.

Hos dig er der anden løsning. Derfor bliver den ikke prioriteret som kritisk.
Det er mit umiddelbare bud på, hvorfor andre udfordringer kan komme før denne funktion.

Jeg er dog helt med på, at dette er et problem, så det er ikke for at undervurdere din fejl. Der kan bare være større fejl, som bliver vægtet højere, da de direkte blokerer brugen af e-conomic.

Jeg håber det kan kaste lidt lys over, hvorfor funktionen ikke er løst endnu.

Det er stadig ikke i orden, at der er fejl i e-conomic, så det er ikke for at undskylde os selv, men mere for at give dig en forklaring. Din fejl skal selvfølgelig også løses.

Hilsen Jesper Mieritz
Hej igen, Jesper,
Jeg ved snart ikke, hvad jeg skal gøre...Idag kommer jeg til 67 kreditorfaktura (og det er en af de mindre antal, der er tit, der er tæt på 100), som det tager en krig at få bogført, virksomheden er heller ikke helt tilfreds med at betale for den ekstra tid..
Hvad er den anden løsning jeg har???
Jeg har nu fået virksomheden( der hvor jeg kommer fysisk) til at udskrive bilagene til mig, så jeg hurtigere kan bogføre dem.. det er da bare papirspild.
 Det løser jo ikke problemet for de andre virksomheder jeg bogfører for, da jeg sidder hjemme og bogfører, og det kører online. Jeg har nævnt problemet for de virksomheder, og det var også en vis irritation at spore hos dem..
Nu er det jo heller ikke kun mig der er berørt af det, og altså heller ikke kun  min fejl.
Som sagt synes jeg det hele virker håbløst lige nu, og meget frustrerende.

Mange hilsner

Kirsten
Jeg er helt med på, at det er frustrerende og jeg deler den frustration med dig. Jeg har flere gange påpeget det overfor vores teknik, men der er som du ved ikke sket noget.

Din mulighed er som du skriver i starten af dit indlæg at scrolle op og ned med musen. Jeg er klar over, at dette ikke er optimalt i forhold til PgDn og PgUp funktionen, men det er en funktion, der indtil nu vil fungere på samme måde.
En anden mulighed kunne være at åbne det indscannede bilag i et nye vindue. Det vil svare lidt til at du har det printet ud. Du spilder bare ikke papir på det.

https://www.screencast.com/t/TADPoSmsTb - på dette link vil du kunne se, hvilken knap der åbner billedet på din computer.
Sig endelig til, hvis det ikke giver mening i forhold til at åbne billedet i et nyt vindue, så skal jeg nok forklare det mere uddybende.

Hilsen Jesper Mieritz.
Hej Jesper,
Ja, det er jo netop problemet med musen - det er det der tager tid...det kan selvfølgelig lade sig gøre, men som sagt besværgeligt.
Den anden ide med at åbne bilaget i et nyt vindue, fungerer ikke, da det bliver skjult, når man skal til at taste i det første vindue - jeg har prøvet at flytte det på skærmen, men det hjælper ikke - jeg har ikke to skærme. så det er ikke en løsning for mig.
mh Kirsten
Jeg er helt med på det går for langsomt. Det er slet ikke det. Det var bare for at forklare, at der rent faktisk findes en anden løsning.

Jeg kan godt se det er problematisk, hvis du ikke har to skærme. Det var bare et forsøg på at hjælpe dig :)
Hej Jesper,

Tak for dit hurtige svar - så giver det mening for mig, at det er taget væk ved en fejl.

Jeg kan jo godt ha´ misforstået den 1. supporter...

Jeg glæder mig så bare til, at det hurtigst mulig kommer på igen.

Selvfølgelig kan jeg bære over med, at de er pressede i afdelingen, men samtidig vil jeg ønske at denne fejl kommer op i en høj prioritet, da  der sikkert sidder mange, der bogfører via inscanning.

Fejlen er jo til stor gene i det daglige arbejde.

Rigtig god weekend til jer på E-conomic.

...og jeg er i øvrigt ellers rigtig glad for at arbejde i E-conomic...

Mange hilsner

Kirsten
Spørgsmål af (1.1k points)
Dejligt at høre funktionen kommer tilbage igen!

Jeg har også som Kirsten fået besked fra support om, at det var en fejl at funktionen overhovedet eksistere - men det vigtigste er, at vi igen kan bruge PageUp og PageDown, den er virkelig savnet :-)

God dag - og tak for et ellers godt bogføringssystem!!

Solskinshilsner fra Dorte.
Er også rigtig glad for, at høre at funktionen kommer tilbage. Har været meget irriteret over, at funktionen pludselig var væk, da det gør mit arbejde meget langsommere. For mig at se er det meget underligt, hvis denne funktion ikke længere skal være en del af indscannings-modulet, da min opfattelse er, at det bliver mere og mere udbredt med indscanning af bilag

Hej til alle der følger med her smiley

Jeg har en rigtig god nyhed.

Funktionen er nu tilbage i programmet! Jeg håber kan bruges til at gøre jeres hverdag nemmere.

Sig endelig til, hvis der skulle være nogle udfordringer!


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Hej Jesper,

Hvor er det bare godt - dejligt