Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Dato for ordrebekræftigelsen

0
Vi eksporterer vore data månedligt og beregner en del statistik deraf i google sheets. De har en lang række databasefunktioner hvorved det bliver muligt at supplere Economics med funktioner der i dag mangler. Det kan virkeligt anbefales at dykke ned i. Vi tracker f.esk. salg til hver kunde, salg af produktgrupper, omregner varesalg til råvareforbrug og lagerregulerer via styklister.

Nu er vi igang med at kigge på ordreindgangen på månedsbasis, og har brug for en dato på hvornår Ordrebekræftigelsen er sendt.

I tabellen ordrer.csv er feltet OrdreSendtDato desværre identisk med FakturaDato, måske kunne I overveje at gemme datoen for ordrebekræftigelsen også. Den eksisterer jo som [DatoDag2].[DatoMaaned2] i ordrebekræftigelsen.
i Forslag » Andet af (230 points)

1 Svar

Hej Morten og mange tak for dit forslag :)

 

Jeg har siddet og kigget lidt på det, og jeg vil give dig ret i, at der er noget vi skal kigge på her.

OrdreSendtDato burde være afsendelsesdatoen og ikke selve datoen på ordren som den er nu. Derfor vil jeg oprette din forespørgsel som en fejl i vores system. Det er helt sikkert noget vi skal have kigget på.

 

Lad mig endelig høre, hvis du har en anden opfattelse af, hvad den skal vise, så kan jeg tage det med i betragtningen.

 

Mange tak for du gjorde os opmærksomme på det og rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)